{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

Miav ? :s {{forumTopicSubject}}

Ozzy Miaver mere og mere for vær dag der går, jeg kan bare ikke forstå hvad det betyder, :s

han får 100g vådfoder om morgnen når vi står op sammen når han har spist, sidder vi og nusser og hygger sammen senere, træner vi sammen med klikker og godbidder, så når det er aftensmad tid for mig får han 100g vådfoder igen (han har altid en skål ved siden af med tørfoder) og så leger vi og hygger sammen igen,, men de få timer om dagen han ikke får min opmærksomhed eller ikke ønsker min opmærksomhed (holder sig væk fra mig) der miaver han sådan bare ud i luften :s han lyder rigtig trist smiley

håber i kan hjælpe eller forklare mig hvorfor han er sådan lige pludselig, for det er begyndt inden for de sidste 2-3 uger...

på forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Miav ? :s
  • #1   21. sep 2011 hvor gammel er han? er han kastreret?

• #2   21. sep 2011 21 uger, og nej det er han ikke

• #3   21. sep 2011 Måske savner han en legekammerat?

21 uger/5 måneder er lige tidligt nok til kønsmodenhed hos en NFO(blanding) - havde det været en korthårsrace, havde det været mit første bud...

Der sker dog intet ved at få ham kastreret så snart, du har mulighed for det smiley

• #5   21. sep 2011 vi venter på det bliver den 1 November, der skal jeg hente en lille veninde til ham, så han skal kastreres her i oktober smiley
    vis han skal kastreres, da min MorMor har en plan om at låne ham når han er klar,, hun vil nemlig gerne have killinger efter ham. smiley
    så jeg kan ikke finde ud af om det er "sundt" at vente eller hvordan sådan noget forgår smiley
    men det kan jeg jo snakke med min dyrlæge om smiley

men det med en legekammerat er sat i gang, vi går bare og venter, hehe smiley

• #7   21. sep 2011 men i vil mene det er hormonerne der driller ham ? og så at han savner en Katte ven ? smiley

• #9   21. sep 2011 Okay mange tak for linket,, det blev jeg da en del kloger på smiley

• #10   21. sep 2011 Få ham kastreret som planlagt. En fertil hankat, kan skråle meget højt, jeg ved det, har 2 pt. Du kan også ende op med at han starter på at strinte og det stinker og det er meget svært at få lugten vasket væk. Så jeg synes du skal bede din mormor finde en anden hankat, så dit hjem ikke bliver belastet af en fertil hankat. Det kræver meget mere arbejde end man lige skulle tro.

Dernæst er det altid meget lettere at sammenføre 2 katte, hvis begge er neutraliserede. Så jeg håber at den nye også er det.
    Husk at der kan gå flere uger inden hormonerne er helt ude af kroppen efter neutralisering.

• #11   21. sep 2011 Så er der bestilt tid til kasteration Mandag den 3-10-2011 smiley så skulle det da vist være på plads smiley

• #12   21. sep 2011 Det bliver du glad for.

• #13   21. sep 2011 jeg det tror jeg også at jeg gør. smiley men tror ikke Ozzy bliver så glad for mig, hehe men det skal jo til også når vi går og venter på en veninde til ham. smiley

selvfølgelig ville det da være sjovt med killinger,, men det er jo mere for min eget fornøjelses skyld, så Ozzy bliver kasteret her den 3 og så bliver Pjuske neutraliseret når hun er faldet til her hos os smiley

Har hørt noget om de kan bliver helt kullert når de der damer bliver kønsmodne, så det skal vi ikke have smiley

• #14   21. sep 2011 ja kulret, det er med garanti og kan koste mange søvnløse nætter. Det er nok kun opdrættere der er tossede nok til at udholde dette i længden. Jeg bliver vækket hver nat på slaget 03 af mimsedrengen, der giver den som Pavarotti.

Kommentér på:
Miav ? :s

Annonce