{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

Bange for støvsugeren? {{forumTopicSubject}}

Hej
Er der nogen der ved hvorfor katte altid er bange for støvsugeren? Eller er det bare de syv katte jeg har haft inde over mit liv der har været det?
Hvad jeg ved af har ingen af dem været udsat for noget der kunne give dem et 'traume' mht. støvsugere.

Min første indskydelse ville være at de ikke bryder sig om lyden. Men da jeg boede hos mine forældre havde de en robot-støvsuger som larmede næsten lige så meget som en alm. støvsuger, som kattene overhovedet ikke var bange for? Dette var på trods af at de begge to er panisk angste for den alm. støvsuger.

Nogen der ved hvad årsagen kan være, eller kan nikke genkendende til støvsugerfrygten?

- Rikke

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bange for støvsugeren?
  • #2   19. sep 2011 Hector var bange for den da han kom herhjem og boede, men det har jeg vænt ham af med - lærte ham at den ikke gjorde noget selvom han sad oven på den. Det tog ca. 30 min at lære ham det og en masse godbider i form af alm. mad fra hånd *uhhh spændende* :-))

• #4   19. sep 2011 Halløj til jer. Vores "Knud den I" angreb støvsugeren og ville lege når jeg støvsugede(min lille datter havde selv opdraget ham fra dag 1 af). Men skal da lige love for at "Knud den II", er lige modsat. Han er vips væk, bare jeg finder vores støvsuger frem fra skabet. Men måske han er bange for den pga. opvækst på et værksted, med vilde lyde, og store mænd. Man skulle så tro han var vant til det, men nej. Og Knud er virkelig bange for fremmede mænd. Ja jeg tænker jo mit omkring hans første tid, bare det ikke skyldes, at nogen har været onde ved ham. MEN hos os bliver han jo behandlet som en konge smiley

• #5   19. sep 2011 Jeg har tre katte der er bange for støvsugeren og så en der har respekt for den.... Men selv den sidste vimser ud i løbegården når jeg støvsuger... Hvilket på sin vis passer mig fint, for så er der ingen katte i vejen når jeg støvsuger og så bruger jeg lige lejligheden til også at få luftet godt ud i huset nu mitterne alligevel holder sig væk næsten helt af sig selv smiley

• #6   19. sep 2011 Ingen af mine katte er bange for støvsugeren - har aldrig haft nogen der har været det, måske de første to gange som helt små - men ellers ikke. Mine får det ind med modermælken om man kan sige så - men nye katte har heller ikke været skræmt

De er heller ikke bange for støvsugeren i deres nye hjem - og se det er imponerende syntes både jeg og de nye ejere:-)

De er faktisk nærmest for irriterende hjælpsomme når der støvsuges

Kommentér på:
Bange for støvsugeren?

Annonce