{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.304 visninger | Oprettet:

maveproblemer/kræsenhed {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen

Jeg har en kat på nu 6 år, han har haft meget adfærdsændring gennem hans liv, fx har han altid været meget kræsen, ikke ville have menneskemad, eller kattevådmad uanset mærke.
Men han har også i mange år lidt af opkastninger, når han havde spist kastede han det hele op igen, og det ligner virkelig at det kommer bag på ham hver gang.

Nu spiser han med glæde vådmad, spiser dårlig nok tørkost, venter bare på vådmaden kommer, der er dog mere og mere menneskemad som falder i hans smag.
I samarbejde med dyrlægen har vi gennemgået en del kure mod noget mave sygdom, og det har hjulpet kort efter, men så er det vendt tilbage.

Nu har han tabt sig ca 800 gram på knap 2 mdr, det bekymrer mig noget?
Jeg har normalt ikke vejet ham, men da han skar trædepuden i slutningen af juli, blev han vejet, og jeg har vejet ham 2 gange siden, sidst i dag.
Pt, får han vådmad næsten hver gang han beder om det, da han ikke ønsker tørkosten.
Vi kører med Royale canin, vi blev anbefalet noget til sarte maver, men senere fik vi afvide der var noget andet vil sarte maver, Digestive som vi kører med nu. Vi har faktisk 3 typer tørkost stående fremme, så der burde være noget han kan spise.

Er det mig der er pjattet, eller er 800 gram meget på lidt under 2 mdr?
Er der nogen gode ideer til foder jeg kan give ham?

Evt nogen som har oplevet noget lignende?

Det skal lige siges han har været påkørt af en bil for ca. 5 år siden, hvor han fik et mega blåt mærke på maven.

Håber i akn hjælpe mig, hilsen Maja

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  maveproblemer/kræsenhed
Kommentér på:
maveproblemer/kræsenhed

Annonce