1.198 visninger
|
Oprettet:
kat der muligvis har allergi/foder ? {{forumTopicSubject}}
Vi har haft manne lidt over 24 dage, igår morges begyndte han at ryste på hovedet, vibrere med hovedet og krumme ryggen sammen.
der var ikke noget at se i hans øre så dyrlægen mener det kan være stress og eller allergi. er der nogen der har prøvet lign.?
Ved tidligere eler fik han tørkost fra lidl, det har jeg blandet med noget anden foder, skal jeg købe foder i lidt og fortsætte med at fodre med det lidt endnu ?
Skal jeg købe allergifoder?
Hvis han har allergi vil hans øre så være røde eller kan man somme tider slet ikke se tegn på det ?:
Håber nogen har lidt erfaring med det her.
mar 2009
Følger: 9 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 124 Svar: 331
mar 2009
sætter lige teksten ind igen:
har haft manne lidt over 14 dage, igår morges begyndte han at ryste på hovedet, vibrere med ørene og krumme ryggen sammen og slog med halen som om han var irriteret.
der var ikke noget at se i hans øre så dyrlægen mener det kan være stress og eller allergi. er der nogen der har prøvet lign.?
Ved tidligere ejer fik han tørkost fra lidl, det har jeg blandet med noget anden foder, skal jeg købe foder i lidt og fortsætte med at fodre med det lidt endnu ?
Skal jeg købe allergifoder? eller skal jeg vente?
Hvis han har allergi vil hans øre så være røde eller kan man somme tider slet ikke se tegn på det ?:
Håber nogen har lidt erfaring med det her.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
I forhold til foder er det vigtigt med noget ordenligt foder. Og hvis du mener det er noget allergisk så køb noget uden majs og andre kornsorter i.
mar 2009
Kan en kat pludselig få allergi?
Og kan de få allergi i ørene uden at det er rødt ?
kat der muligvis har allergi/foder ?