29. sep 2008 Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 5 Emner: 6 Svar: 22
Fundet kat? {{forumTopicSubject}}
Godmorgen
Jeg står i et lille dilemma. Jeg startede mn morgen med af hører en lille kat ude i mine forældres gård miave på høj tryk.
Så jeg sprang i tøjet og løb ned i gården for af se om den var okay. Den vil desværre ikke lade mig komme tæt på den for hverken af se til den eller om den er øretatoveret.
Den miaver en hel del og lyder til af være meget ulykkelig, så mit spørgsmål er om der er et sted hvor jeg kan ringe til som evt kan hente den?
Den ser ikke ud til af være særlig gammel, og den render bare rundt i gården og miaver rigtig ynkeligt.
Jeg har været rundt og ringe på nogen forskellige døre og hører om nogen kender til den, men ingen ved om den tilhøre nogen.
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 909
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Hold øje med det lille pus, prøv at se om du kan lokke ham/hende med noget foder og kontakt udover 1812 osse de nærmeste internater og prøv at høre hvad de kan være behjælpelige med. Men i denne tid bliver det svært at få den ind, da de i forvejen er overbelagte af kasserede katte og killinger. Selv os der er plejefamilie, er fuldt booked op.
okt 2009
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 25 Svar: 167
:((
De sagde man skulle finde den person der stod for ens område på deres hjemmeside (som ikke virker lige nu)
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 5 Emner: 6 Svar: 22
Jeg har taget kontakt til varm mesteren i min mors ejendom, og han vil kontakte dem som stod for det i det område - imellem tiden sørger min mor og hendes nabo for af der står frisk vand og mad i gården til den.
Og så har vi været nede af sætte en kasse med et tæppe i så den kan søge ly for regn og kulde.
Fundet kat?