{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

En TYDELIG forandring {{forumTopicSubject}}

Hej Alle smiley

Ja, nu skriver jeg sørme her inde igen hi hi hi ... men det er jo også så godt et sted !! Hver gang jeg går og undrer mig ... er det fedt at have denne mulighed smiley Tak for alle svar/ respons hidtil smiley

Det drejer sig om Nike, min kat på 3+ år. Han er er neutr. + øretattoo smiley Det første år af hans liv sammen med os, var som indekat i vores tidl. lejl. Da vi flyttede i denne blev han en aktiv udekat... Nu har vi boet her i ca 2 år og denne (år 2011) forår og sommer - Ja der vælger han at blive inde selvom at terrassedørren står åben hele dagen. Nike kommer ned i køkkenet og spiser, drikker og går på kassen ude på badeværlset osv ... men han går ikke længere udenfor.

Derfor vil jeg gerne spørge; Er det normalt ?? (at han lige pludseligt ikke sku' ha' den lyst mere) Kan der være sket noget der ude, som gør han føler sig truet ?? Og, at måske bare ikke tør ??
- De aftner, hvor vi har grillet og siddet i haven, har heller ikke hjulpet på Nike's lyst til at komme ud.
Jeg ved ikke om dette overhovedet har betydning for hans ude lyst.. men har tænkt; Nike er jo lidt overvægtig så måske er det for varmt for ham at være ude.

Er faktisk lidt bekymret over denne ændrede lyst og måske endda adfærd smiley Han var min 1. kat og jeg vil bare gerne ha' at han har det godt smiley Det samme med mine andre katte s'følgelig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En TYDELIG forandring
  • #1   20. aug 2011 Jeg tror at han er blevet skræmt af et-eller-andet udenfor.
    Glæd dig over at han tilsyneladende selv har valgt at være indekat og udnyt det, for så véd du hvor du har ham og han udsættes ikke for div. ondskab.
    Selvfølgelig skal du lige sikre dig at han ikke har ændret adfærd pga sygdom.

• #2   20. aug 2011 1000 tak, for din respons smiley Er måske også lidt hønemor overfor mine misser, men hellere det smiley

Jamen, egentlig er jeg også glad for at han ikke er ude. Mistede min dejlige hunkat forrige aug, hvor hun blev kørt over. Heartbreaking !! Så på den måde er det jo dejligt nok.
    Egentlig tror jeg heller ikke han er syg da hans appetit ikke har forandret sig. Han både spiser og drikker ligesom han altid har gjort smiley

• #3   20. aug 2011 Der findes katte der ikke bryder sig om at komme ud, selv om nogen påstår at det er kattens natur. Men da han har været ude, så tyder det på at der er sket noget der har skræmt ham fra udelivet, hvilket jeg kunne ville være glad for hvis jeg var dig. Den plejemis jeg har pt vil heller ikke ud og hun er bange for mænd, så et eller andet grimt har hun helt sikkert været ude for.
    Hvis han ellers opfører sig normalt, vil jeg ikke være bekymret, men er der osse ændring i hans væremåde og andre daglige gøremål, vil jeg anbefale dig at få ham undersøgt hos dyrlægen.

• #4   20. aug 2011 Gisela:
    Min afdøde Mads fandt jeg på terrassen. Han var hjemløs, tam og ca. 1 år.
    Han flyttede ind en aften kl. 23.30 og gik i seng! Han bad aldrig siden om at komme ud.
    Jeg havde ham desværre kun i 9 år, men hvor var det dejligt at jeg altid vidste hvor han var.
    Siden har jeg kun haft indekatte, det er skøønt, for så skal jeg ikke bekymre mig så meget.
    Måske har du bare fundet en type der helst være inde i trygge rammer.

Kommentér på:
En TYDELIG forandring

Annonce