944 visninger
|
Oprettet:
Str på Maine coon hankat {{forumTopicSubject}}
Jeg er den stolte ejer af en maine coon hankat,Simba, der fylder 3 år til november.Jordens mest dovne kat c",)
Men jeg er lidt ked af han er så lille. Han blev kastereret i starten af sidste år og er desuden ude kat. Kan det have noget at sige...?
Har set en del andre Maine coon s og de var altså næsten dobblt str af min Simba men ved så også at dem jeg kender holder deres som indekatte og der får de jo ikke brugt deres naturlige jagt instinkt osv som min hankat.
Prøv selv at tjek ham på min side og så kig på nogen af jeres egen maine coon s
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 218
dec 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 5 Emner: 24 Svar: 79
...og som de andre siger, så er der jo det med stamtavle.
Begge mine hankatte er udekatte og blev kastreret som 1års, så tror ikke det har så meget at sige
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 7 Svar: 23
Så har jeg en han på næsten 10 kg. med papirer. Jeg har en hun på 8 kg, og så har jeg haft en hun på 5 kg. begge med papirer. Så fordi der papirer på dem kan man ikke sige 100% hvor store de bliver;o)
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Men det vigtigste er at den er sund og rask og at du holder af ham, som han er. Men du skal nok ikke forvente han bliver større end han er nu.
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 218
og så synes jeg det er ret sjovt de"snakker" så meget og følger en som en hund. Skal følge med i det hele
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 7 Emner: 43 Svar: 311
Str på Maine coon hankat