urenlig?? {{forumTopicSubject}}
Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre :(... men hunkat som ellers aldrig laver ballade er begyndt at blive urenlig..
Det er som oftest i forbindelse med hendes løbetid, og det er ikke fordi hun laver afføring rundt omkring, men hun tisser på mit tøj osv. og kan bare ikke holde det ud... det er ikke at det sker ofte men et par gange i forbindelse med løbetiden.
er løsningen bare at få hende steriliseret eller er der også noget andet galt ???? har det ikke godt med at hun skal steriliseres da hun konsekvent har haft voldsomme reaktioner på alle vacciner osv. hun har fået, så er lidt bange for at hun også reagerer voldsomt på narkose :S
please hjælp
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.146
Bare for at være på den sikre side!
Men jeg er også sikker på at en sterilisering løser problemet!
Vaccination kan du ikke sammenligne med narkose..
Eftersom at en vaccine er en "sygdom" de sprøjter ind..
Nogle katte reagerer på dette...
Jeg plejer at bede om en anden type vaccine næste gang, hvis nogle af mine katte er blevet dårlige af deres vaccine...
aug 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 35
nej jeg skal slet ikke have killinger på hende, der er simpelthen for mange katte derude der søger et godt hjem så det har aldrig været planen.... er nok bare meget bange for at hun også reagerer voldsomt på det, men nej det er vel rigtigt nok at det ikke har noget med hinanden at gøre
tusind tak for hjælpen er mere rolig nu
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.146
Mht. hendes voldsomme reaktion på vacciner..
Så ved dyrlægen nok godt hvordan hun skal håndteres!
Held og lykke med det..
urenlig??