{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rc eller hills til neutraliseret katte?
  • #1   11. aug 2011 Jeg har brugt RC Sterilised.. Og var nu egentlig meget tilfreds med det..
    De fik den lækreste pels af det i forhold til da jeg fodrede dem med RC's killingefoder..
    Men de blev stadig for tykke...
    Og så var det egentlig rimeligt dyrt..

    Så jeg gik på jagt efter et billigere alternativ, og fik anbefalet Feline Porta 21 Grain Free..

    Det er dog ikke et foder til neutraliserede katte, men det virker!
    Kattene har tabt sig, og må sige at deres pels faktisk er blevet ENDNU mere lækker smiley


  • #2   11. aug 2011 lotte - fodre du kun med porta 21 så ? smiley

  • #3   11. aug 2011 og er det den i den grønne pose ?

  • #4   11. aug 2011 Nej jeg blander det 50/50 med RC Urinary, da jeg har en dreng med tendens til sten/krystaller i urinen..
    Det skulle jo ifølge producenten også være med til at holde vægten smiley

    Og ja, det er den grønne pose smiley



  • #6   11. aug 2011 Ja jeg sværger til Royal Canin, og skal også have sterilised 37 når min hector bliver 12 måneder + blande det med Indoor Long hair

  • #8   11. aug 2011 Lotte - Hvilket tørfoder både variant og mærke giver du så? Har godt set du har skrevet det et andet sted engang også og har heller aldrig været nødsaget til at give special kastratfoder til vores katte (da jeg var lille), men kan ikke lade være med at tænke på det med urinsten eller nyresten eller hvad det er, som foderet modvirker? Eller er det bare en skrøne?

Kommentér på:
Rc eller hills til neutraliseret katte?

Annonce