{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.234 visninger | Oprettet:

Hills eller RC (ps god påske til alle) {{forumTopicSubject}}

Hey alle kattefolk

Nu jeg har rigtig længe gået og luret på hvilket foder der er bedst - RC eller Hills...

i mange år brugte jeg Hills, men skiftede så for noget tid siden til RC, da jeg hørte så meget godt om det, b.la. med deres maine coon foder og at de havde bedre killinge foder.

Men nogle gange tænker jeg at mine katte trivedes bedre på Hills, måske det er indbildning..

hvad fodre i helst med, af RC og Hills, og hvorfor??

ps. God påske til alle :))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hills eller RC (ps god påske til alle)
  • #1   11. apr 2009 Jeg vil lige høre med. Jeg har skiftet fra Hills til RC, da jeg syntes at Hills Dentals er meget dyrt og RC maincoon - piller næsten har samme størrelse som Hills Dentals. Der var en nogen som mente at RC ikke har den store næringsværdi. Er det rigtig? Er spændt på svarene... Ellers god påske

  • #3   11. apr 2009 Jeg fodrer med Royal Canin og skifter lidt imellem de forskellige varianter. Mine elsker det og vil stort set ikke spise andet.

    Hill's kan de slet ikke lide og jeg synes de skal have det mad de bedst kan lide, samtidigt med at det skal være kvalitetsfoder og det ved jeg Royal Canin er.


  • #4   11. apr 2009 Jeg har lige lavet foderalalyse i skolen af de 2 foder former. Når man skal bedømme om det er et godt foder snakker man om det har en god biologisk værdi (hvor meget af det dyret spiser som den kan optage) og der var begge fodertyper lige gode. Så kvalitet er det 50%-50% I sidste ende tror jeg bare at det alt afgørene er om katte godkender det smiley MIn har kørt på hills siden den var killing, og hun trives fantastisk.

  • #5   11. apr 2009 jeg har prøvet sannabelle, hills, iams og olivers....men er hver gang vendt tilbage til RC, jeg synes ikke deres pels kommer til dens ret, når de er på andet foder en RC.....

    men nu er det jo også fladnæser jeg har.....måske der er forskel racerne imellem


  • #6   11. apr 2009 Jeg fodrer med Hills, men supplerer indimellem med Royal canin. Jeg synes Hills er et super godt foder og mine katte stortrives på det.

    Hvad der er bedst: Min mening er at både Hills og Royal canin er super kvalitets foder og det er et spørgsmål om smag og behag, hvilken en af dem man vælger. Men mit valg er altså Hills.


  • #7   11. apr 2009 mine får for det meste Hills... lige pt. er det dog en bladning af Hills og RC killingfoder.

    Ved ikke, synes Hills er gange fint, mine katte elsker det. men de spiser nu også Rc med stor lyst... så valget er egnetlig faldet på Hills fordi der tit er sådan en spar 150 kr ved næste køb mærke på dem....


  • #8   11. apr 2009 Her Bruger jeg RC synes det er så godt og deres pels er så flot og blank af det..

  • #9   11. apr 2009 <i><b>Jeg bruger hill's og det går alle mine 3 katte super godt på ..

  • #10   11. apr 2009 mine katte får royal canin og det nye race foder fra royal canin til britter..:)

  • #11   11. apr 2009 tak for jeres input smiley gjorde mig ikke videre klogere hehe, må bare konkludere at foderet er 50/50 og man må prøve sig frem hvad ens katte helst vil have. :))

    forsat god påske til alle


Kommentér på:
Hills eller RC (ps god påske til alle)

Annonce