{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

Udbryder katten! {{forumTopicSubject}}

I dag har vores kat Zamba, formået at komme ud fra vores indhegnet løbegård hele 3 gange!
Man bliver godt nok bange/urolig når man sidder inde i sin stue, og pludselig får øje på sin ene kat oppe på taget!!!

Jeg har måtte vandre ud på vores tag to gange i dag får at hente ham...
Heldigvis fandt vi ud af hvordan han bar sig af med at komme derop og har fjernet de redskaber han brugte smiley

Men det var da godt nok noget af en chok-fyldt dag!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udbryder katten!
  • #1   6. aug 2011 er den ikke overdækket? smiley
    Så vidt jeg har erfaret, er sådan nogen katte de mest fantastiske udbryder konger og dronninger smiley hehe

• #2   6. aug 2011 Uheldigvis er det jo sandt smiley
    Vores løbegård er ikke overdækket, men han havde fundet ud af, at komme op på vores drivhus og derefter gå i tagranden for at komme op på taget!

Heldigvis har vi jo fjernet hans hjælpemidler, og han har ikke været stukket af siden da smiley

• #3   6. aug 2011 Uh ha, det var godt. Kan godt forstå du blev forskrækket.

Vi har vinduer åbne, fordi Putte aldrig er interesseret i dem, men jeg så pludselig ikke kan finde hende så går jeg helt i panik. Bare spørg min kæreste. Så er det ned på knæ og kigger under alt og kalde. Så kommer hun jo selvfølgelig altid luntede søvnig ud fra sit skjul.

• #4   6. aug 2011 Det kender jeg også alt til!
    Katte er mestre i at gemme sig, og så kommer de selvfølgelig først frem når man har ledt hele huset igennem og er gået total i panik... Typisk:)

• #5   6. aug 2011 Hehe, lige præcis. Så vælger de at komme frem fra deres skjul smiley

Kommentér på:
Udbryder katten!

Annonce