{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.237 visninger | Oprettet:

De bliver så hurtigt store de killinger.. SUK. {{forumTopicSubject}}

Hej KG..
Jeg fik min skønne Baby Arwen i juni, og jeg bliver mere og mere glad for hende for hver dag der går:)
Men nu her sad jeg og kiggede nogle billeder inde på hendes profil, fra da jeg lige havde fået hende. Og hvor var hun dog bare lillebitte:D Hvor bliver tiden dog af? Kan slet ikke forstå hun skal blive så "stor" og så så hurtigt? Andre der har det sådan?:D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De bliver så hurtigt store de killinger.. SUK.
  • #1   5. aug 2011 Jeg har det modsatte problem - jeg synes ikke at det ligner han er vokset vildt meget, men hans vægt er over fordoblet på de 2 måneder vi har haft ham og han vejer nu mere end sin moder i en alder af 22 uger - og vokset i længden 10 cm til at være 85 cm (fra næse til halespids)! :o)
    Så noget må der jo ske.

• #2   5. aug 2011 Haha ja okay(;

• #3   5. aug 2011 hehe jeg har det også modsat smiley jeg kunne slet ikke vente til mine katte skulle vokse, så jeg kan se hvordan de udvikler sig og kommer til at blive voksne smukke katte smiley men er også vant til store hunde, og aldrig små katte, så synes de var for små i starten:) alt for skrøbelige at se på smiley men det er jo også nuttet smiley

• #4   5. aug 2011 Ja, jeg har også billeder af Freddie fra han var ganske lille:-)
    Alle siger at han er blevet sååå stor! Hm! Jeg ser ham jo hver dag og synes da ikke at han er specielt stor, på trods af at han er større end Elvis:-). Tiden flyver bare afsted! Noget af det gode ved at de bliver voksne er at de bliver mere medgørelige:-)
    Jeg må sige at puberteten er bare noget der skal overståes - og killinger er da søøøøde:-)

Kommentér på:
De bliver så hurtigt store de killinger.. SUK.

Annonce