Inde kat - vil hun ud ?? {{forumTopicSubject}}
Vi har haft mille ca. 1½ måned nu. hver gang vi kommer hjem smutter hun ud af døren, det er nærmest umuligt at komme ind ude hun smutter ud, vi bor i lejlighed så hun kommer kun ud i opgangen.
Så er mit spørgsmål om hun vil ud og om det er synd at holde hende som inde kat?
Hun er købt på et internat og ved hendes tidligere ejer kom hun ud i snor - men det er der ikke mulighed for her.
Nogen gange sidder hun og kigger på døren og i går aftes skrabte hun lidt på døren, det er første gang hun har gjort det, hun har så heller ikke gjort det siden igår aftes, hvertfald ikke hvad jeg har set.
Jeg kender andre der har indekatte hvor de overhovedet ikke prøver at komme ud af hoved døren, så det er begyndt at bekymre mig lidt
Vil jo så nødig have hun mistrives her.
mar 2009
Følger: 9 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 124 Svar: 331
mar 2009
mar 2009
Derfor tænker jeg også meget på om det er synd at have hende her når vi ikke har muligheden for at lukke hende ud.
mar 2009
Vi har prøvet at lade hende komme ud i opgangen og kigge, kan vi ikke bare gøre det engang imellem så kan det være til sidst det ikke er så spændende mere? eller er det dumt at fortsætte med det ?
mar 2009
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
Mange katte kan ikke finde ud af kommer ud når det passer ejeren
Man skal altid vælge en kat der passer til de forhold man selv kan tilbyde
Inde kat - vil hun ud ??