1.384 visninger
|
Oprettet:
Pris på vaccination mm. ? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen (:
Da min Norske skovkat MEGET snart skal have killinger, - og det er første gang for mig, vil jeg gerne hører,
hvad det ca koster at få vaccineret en killing med sundhedstjek i Silkeborg området ?
Håber at der er nogen som kan anbefale en dyrlæge/dyrehospital, hvor prisen ikke er vanvittig høj ! (:
Mvh Pia
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
jun 2010
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 48
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 7
Mine katte var vaccineret da jeg købte dem, derfor jeg spørger. -Købte dem ikke fra helt små killinger nemlig.
Og det var godt nok billigt i vejle, hvad hedder klinikken og er sundhedstjek med? Kommer nemlig oprindeligt fra vejle (:
Jeg skal også ha' ringet rundt til de forskellige og hører hvad deres priser er, men ville lige vide, om der var nogen herinde, som evt kunne anbefale nogen først (:
okt 2007
Klinikken hedder vist bare <i>Dyrlæge Pedersen</i>.
Og ja, sundhedstjek er inkluderet
http://www.dyrlaege-pedersen.dk/
jun 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 6 Emner: 80 Svar: 535
okt 2007
Betyder jo ikke nødvendigvis at de er kreaturdyrlæger, bare fordi klinikken ligger ude på landet
jul 2010
Hvis du åbnede det link til dyrlægen hun anbefalede, ville du også se, at de behandler katte. - Bare fordi der er steder som er billiger end andre, behøver de ikke være ringere 'kvalitet'.
Kom hellere med gode råd, end negative kommentarer, tak.
jul 2010
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.016
Så sur en heks at jeg vil bestemme hvad mine killinger skal vaccineres med - og ikke bare en hyldevare som nu det er nemmere at købe stort ind af.
Det er et råd - man tage det eller lade være.
Klart en klinik der er smådyrspraktiserende, hvor der kommer f.eks, mange opdrættere - de er mere fremme i skoene end en klinik hvor alt fra rotter til køer behandles.
Pris på vaccination mm. ?