{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.384 visninger | Oprettet:

Pris på vaccination mm. ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen (:

Da min Norske skovkat MEGET snart skal have killinger, - og det er første gang for mig, vil jeg gerne hører,
hvad det ca koster at få vaccineret en killing med sundhedstjek i Silkeborg området ?

Håber at der er nogen som kan anbefale en dyrlæge/dyrehospital, hvor prisen ikke er vanvittig høj ! (:

Mvh Pia

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på vaccination mm. ?
  • #3   12. jul 2011 Jeg ved at min dyrlæge (Vejle) tager 244,50 kr for første killing, og 101,50 kr for de efterfølgende smiley

• Catlady
    Catlady Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 48
    #4   12. jul 2011 Priserne svinger fra klinik til klinik. Så ring rundt og husk at spørge om sundhedstjekket er inkluderet smiley

• #5   13. jul 2011 Tak for svar (:

Mine katte var vaccineret da jeg købte dem, derfor jeg spørger. -Købte dem ikke fra helt små killinger nemlig.

Og det var godt nok billigt i vejle, hvad hedder klinikken og er sundhedstjek med? Kommer nemlig oprindeligt fra vejle (:

Jeg skal også ha' ringet rundt til de forskellige og hører hvad deres priser er, men ville lige vide, om der var nogen herinde, som evt kunne anbefale nogen først (:

• #6   13. jul 2011 <b>Pia-louise W</b>

Klinikken hedder vist bare <i>Dyrlæge Pedersen</i>.
    Og ja, sundhedstjek er inkluderet smiley

http://www.dyrlaege-pedersen.dk/

• #7   13. jul 2011 De dyrlæger der ligger på landet er meget ofte MEGET billigere end, dem med de store klinikker inde i byerne, men landdyrlægerne er lige så kompetente som dem inde i byen smiley

• #9   13. jul 2011 Lotte - Tror at hun mener, at dyrlægerne ude på landet er lige så kompetente som klinikkerne inde i byen...

Betyder jo ikke nødvendigvis at de er kreaturdyrlæger, bare fordi klinikken ligger ude på landet smiley

• #11   13. jul 2011 Lotte - ikke for noget, men jeg synes at du har en negativ kommentar til en del indlæg i forum. Når du har det sådan, kan du så ik bare TÆNKE dit, og lade andre folk hjælpe os, der laver disse indlæg?
    Hvis du åbnede det link til dyrlægen hun anbefalede, ville du også se, at de behandler katte. - Bare fordi der er steder som er billiger end andre, behøver de ikke være ringere 'kvalitet'.

Kom hellere med gode råd, end negative kommentarer, tak.

• #12   13. jul 2011 Det var til Lotte - Irriterende, sur, gammel heks.

• #13   13. jul 2011 Jeg holder mig nu også langt væk fra landdyrlæger - men jeg er også en anden gammel sur heks.

Så sur en heks at jeg vil bestemme hvad mine killinger skal vaccineres med - og ikke bare en hyldevare som nu det er nemmere at købe stort ind af.

Det er et råd - man tage det eller lade være.

Klart en klinik der er smådyrspraktiserende, hvor der kommer f.eks, mange opdrættere - de er mere fremme i skoene end en klinik hvor alt fra rotter til køer behandles.

Kommentér på:
Pris på vaccination mm. ?

Annonce