1.173 visninger
|
Oprettet:
Parring {{forumTopicSubject}}
Hvor lang tid anbefales det at hun katten er ude ved hannen? Hun kom hjeme til ham på hendes 2 dag i løb og har nu været hos ham i 2 døgn.
Jeg var ide og se til hende idag og hun er stadig i løb dog hyler hun ikke så meget mere,men det ser slet ikke ud til at han gider hende mere! Kan jeg godt forvente at han har parret hende eller hvordan foregår det?
Håber på nogle gode råd og på forhånd tak
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 28 Katte: 6 Emner: 18 Svar: 528
Jeg tør ikke parrer over 8 dage.
jun 2011
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 99
Krista,de må da ha parret hvis der er kommet killinger(-;
Altså han snuser hende bagi uden hun siger noget til det men så går han bare igen.
Ejeren af hankatten har ikke set en parring men de er også i et stort rum for sig selv hvor de går helt uforstyrret så det er jo ikke helt til og vide???
Måske jeg skulle hente hende hjem idag?
Kan det tænkes at de har parret og han bare har fået nok? Eller ville hendes løb så være overstået hvis en ordentlig parring er gennemført?
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
jun 2011
Så har jeg hentet hende hjem igen(Gud hvor har jeg savnet hende)
Umiddelbart ser det ud til hun stadig er i løb dog ikke så slemt som inden hun kom afsted(nu må vi se i nat hvor det som regel er værst) og så slikker hun sig en del bagi!
Ejeren havde stadig ikke bemærket om de har haft parret og han ville stadig bar kun snuse til hende for så og fordufte igen.
Mit spørgsmål er så om hun kan være blevet parret og evt blevet drægtig men stadig gennemføre hendes løbetid?
jun 2011
Så er der et lille håb måske??
jun 2011
Hvor hurtigt vil der ske forandringer med hende og hvad skal jeg være opmærksom på?
Ja undskyld jeg spørger så meget men er jo nød til og vide så meget som muligt(-:
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Parring