{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
920 visninger | Oprettet:

Hjælp til killing. {{forumTopicSubject}}

Hej Kg-bruger
Jeg har en killing på 15 uger ca. som er en god og super aktiv kat men han kan spise hele tiden, kan det være tegn på orm eller det bare fordi han er killing og mig der ikke kan huske at de spiser meget. Kan forresten ikke se nogen orm i hans afføring, den er pæn brun og våd som den skal være.
håber i kan hjælpe.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til killing.
  • #1   28. jun 2011 Jeg fodrer med killingefoder fra Hills og vådfoder. Ligeså snart han har fået mad, så går der kun 30-60 minutter før han er sulten igen. Og så vil han helst have vådfoder.

• #2   28. jun 2011 Maria J - Han lyder til at være en dejlig sund og helt normal killing.
    Han er i voksealderen + han brænder en masse egergi af, så lad du ham spise alt det, han vil.

At han helst vil have vådfoder, skal du kun være glad for, for det er absolut det sundeste (frem for tørfoder), hvis det vel at mærke er et godt produkt, du giver ham.

Desuden har undersøgelser vist, at katte, der har tørfoder stående, spiser op til ca. 18 gange i døgnet og kun få gram ad gangen.
    Endvidere skal en voksen kat spise ca. 7 mus om dagen for at få deres næringsbehov dækket.

• #3   28. jun 2011 Du skal i øvrigt især ved fodring med godt vådfoder ikke være bekymret for, at katten bliver overvægtig. Det er et problem der hører sig til med tørfoder, mens vådfoder fylder og mætter mere korrekt hos katten. Det er bl.a. det de 80% vand skal bruges til! Men en aktiv, voksende killing skal nu nok forbrænde det hele, også selvom du har tørfoder stående frit fremme og fodrer 2-3x om dagen med vådfoder.

• #4   28. jun 2011 Killingen er da heldigvis klog at foretrække det, der er bedst for den, nemlig vådfoder! smiley

• #6   28. jun 2011 *Mega* Tak for' svaret =) det var noget jeg kunne bruge, det rart at vide at han er helt normal.

Lene * gør en god gerning, neutraliser en kat * åh godt, at det ikke betyder noget for han er ved at ha en lille rund tyk mavese nu smiley

Lotte * Musplheims Sigyn til salg * De har mad ståne hele tiden, efter som jeg blev rådet til det sidst smiley

Kommentér på:
Hjælp til killing.

Annonce