{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ¨pangasius PAS PÅ!
  • #1   22. jun 2011 Så er det heller ikke værre:
    http://videnskab.dk/miljo-naturvidenskab/pangasius-fileten-et-produktionseventyr-fra-vietnam

Det smager desuden ganske fremragende og så er det uden ben:-)

• #2   22. jun 2011 HVis du kikker på datoerne er der 1 års forskel på annoncerne så dengang var det sikkert ok :S

"Ifølge fiskerforum.dk fortæller det tyske dokumentarprogram ”Pangasius-løgnen” om de massive miljøproblemer produktionen medfører, som følge af ukontrolleret medicinering og massiv udledning af urenset spildevand i deltaen" AD ikke noget jeg vil udsættes for eller mine dyr

• #3   22. jun 2011 Hvad tror du lakseproducenterne gør? Eller alle de rejer, der bliver opdrættet?

Problemet her er at de kan producere pangasius filetterne så billigt, som ned til 30 kr for 1 kg! Der er der ingen af de andre fiskeproducenter, der kan være med og det gør selvfølgelig, at der mistes en stor indtjening blandt andet til de danske fiskere og ergo skal der køres politik i sagen.

Nu foregår al produktionen i Japan og der er kravene noget anderledes end herhjemme.

• #4   22. jun 2011 derfor er det stadig ikke noget jeg ville lade mine dyr spise smiley de kan jo blive resistente over for medicenen

• #5   22. jun 2011 Nu køber jeg ikke pågældende fisk, men jeg kan bestemt ikke se at det er meget anderledes end det der ledes ud i den danske natur. Reglerne i pågældende regioner hvor fisken produceres er jo overholdt, da der ingen regler er. Det eneste der talte imod fisken i mine øjne var tilsætningen af antibiotika. Der findes både parasitter og tungmetaller i fisk der bliver landet i danmark, jeg ved ikke hvad i synes er værst, tungmetaller eller antibiotika. Koger man fisken er parasitterne døde, men tungmetallerne vil stadig være der. Man bruger osse vækstfremmende foder i danmark til alt fra fisk, høns og til kvæg og grise. Jeg tror det handler om, det man ikke ved har man ikke ondt af.

Kommentér på:
¨pangasius PAS PÅ!

Annonce