2.246 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Lopper??? Lopper???

Hejsa smiley

Min kat har fået lopper så har lige 2 spørgsmål som jeg håber jeg kan bliver lidt klogere på.

Min kat er indekat og aldrig været uden for, men alligevel har hun fået lopper, hvordan? Har vi taget en loppe med os hjem eller?

Hvilke kur virker godt mod lopper?

Jeg takker på forhånd, go dag til alle.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af dør 700 kr.
  • Toiletsæde: Fjerne beslag fra gammelt og montere nyt sæde 1.000 kr.
  • Vandhane er utæt 930 kr.
  • Opsætning og montering af fire loftslamper 1.100 kr.
  • Maling af vægge 1.600 kr.
  • Løst toiletbræt 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lopper???
  • #1   20. jun 2011 lopper flyver jo rundt i loppesæsonen, så det kan ikke altid undgås, selvom katten er indekat.
    jeg bruger advantage, da jeg også har hunde.

• #2   20. jun 2011 Advantage til kat er fint, når hun er indekat smiley Så har du ikke brug for noget der tager flåter samtidig.

Du har sikkert selv taget lopper med hjem eller en af dine gæster kan være kommet med dem smiley

• #3   20. jun 2011 Der findes forskellige loppemidler på markedet til katte, men HUSK for guds skyld KUN at bruge noget der er beregnet til katte.
    Nogle af de præperater der er til hunde er dødsensfarligt for katte!

• #4   20. jun 2011 Jamen jeg takker mange gange, vil smutte i byen nu og finde middel mod de små bæster nu.

Okay ja vil være ekstra opmærksom nu, at det skal være til katte, kan godt se det kan være noget være noget hvis det er til en hund på 40 kg. så tak til jer for responsen smiley

• #5   20. jun 2011 Lopper flyver ikke, de hopper. Men ja, du eller din gæster kan have haft dem med. Giv Capstar samtidig med du giver pipetten, Capstar tager de levende lopper inden få timer. Pipetterne har en langtideffekt.

Kommentér på:
Lopper???

Annonce