Hjælp, katten laver og tisser overalt! {{forumTopicSubject}}
Jeg prøver igen..
Jeg har en hankat på ca. 1 år som i starten var rigtig god til at gå i kattebakken, men så syntes vi at det var synd han var alene også fik vi en legekammerat hvor de første par dage vil han ikke acceptere ham, men nu er de rigtige brødre. men de blev begge kasteret og det gik rigtig fint i starten men lige pludselig begyndte han at tisse og lave stort under sengen eller på gulvtæpper men mest lige ved siden af katte bakken. men vi har prøvet alt! vi skifter kattebakken 2 gange dagligt og vi har prøvet at give dem en vær, men det hjælper ikke, nu er de begyndt at komme udenfor når vejet er til det, men der går han os ind og tisser og laver? HJÆLP! håber i kan komme med nogen gode råd!
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Hvis jeres kattebakker er overdækkede, så prøv at fjerne toppen på det ene. Skift evt grus. Er det utryghed, kan Feliway måske hjælpe.
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 22 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 1.154
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 22 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 1.154
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
Hvorfor opretter du det samme indlæg 2 gange, igår 18-06 i din gamle tråd fik du da nogle svar men har ikke kommenteret dem.?
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
Men man må ikke opretter flere enslydende forum-indlæg med jævne mellemrum der har samme formål. Det betragtes som spam af forumet, hvilket ingen er tjent med.
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 107
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.146
Det kan være den har en lidelse i urinvejene..
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 414
En kat der normalt er meget renlig, som så pludselig bliver urenlig kan have stor risiko for at have noget med urinvejene, desuden får kastererede hankatte det oftere....
Så som nr. 1 på "programmet" ville jeg absolut få dette tjekket hos en dyrlæge, og viser det sig så at det IKKE er det, SÅ ville jeg begynde at gøre de andre ting som folk skriver...skifte grus, gøre rent med Rodalon, feliway osv osv.
jun 2011
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 2 Svar: 2
det dejligt at i gider hjælpe.
Hjælp, katten laver og tisser overalt!