996 visninger
|
Oprettet:
miaver {{forumTopicSubject}}
jeg fik en hun kat på et tidspunkt, og dem jeg fik den af glemte lige at nævne at hun tigger i et væk, det er nærmest umuligt at gå igennem køkkenet, før hun miaver, kender i nogen metoder så man kan lære hende at det ikke er okay at tigge så meget?
og nej hun er ikke sterelisseret, for det ser jeg ikke som en nødvendighed, kender ingen katte der miaver så meget som hun gør:o ..
jun 2011
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 831
Min kat, han snakker i et væk ..
sep 2009
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 10 Svar: 90
i gnorerede simpelthen katten når hun tiggede..
det tog lang tid, men tilsidst lærte hun at hun ikk fik noget ved at stå og hyle
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Hvor gammel er hun?
Får hun p-piller?
Var hun alenekat hos sin tidligere ejer
og var hun vant til at komme ud?
At hendes tidligere ejer "glemte" at fortælle, at katten tigger, kan jeg godt forstå, for det er næsten en selvfølge at katte gør det - især, hvis de er sultne,ellers deres foder ikke dækker deres næringsbehov (discountfoder).
Hvad giver du hende af foder og har hun altid mad stående, eller giver du hende afmålte portioner?
Jeg behøver vel efterhånden ikke at skrive, hvad følgen som regel er, både hvis katten får p-piller, men også hvis hun har gentagne løbetider uden parring.
Vend tilbage med svar på disse spørgsmål, så er her sikkert mange (også jeg) som vil råde dig.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
jul 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 18 Svar: 108
okt 2007
Følger: 3 Følgere: 5 Emner: 11 Svar: 63
MHT det at tigge... Jeg har en kat der gør det konstant. Hun tror vidst altid selv at hun er ved at dø af sult, lige meget om skålene er HELT fulde af hendes ynglings mad... Også selvom der både står tørkost og vådkost og hun får kød når jeg laver mad, så tigger hun stadig, bar man nærmer sig køkkenet...
Jeg ignorere hende også, og ind imellem hjælper det og så går hun... andrea gange står hun og stirre temmelig meget fornærmet på mig, som om hun mener at hun er nær sulte grænsen...!!
miaver