852 visninger
|
Oprettet:
Havde fundet min kat, men hun smuttede igen! {{forumTopicSubject}}
Her til aften så jeg for første gang i en uge, min forsvundne kat Liva. Hun løb over gårdspladsen og om i en have, hvor hun gemte sig. Jeg fik kaldt hende til mig, fik fat i hende, men hun var bange og panikkede da jeg skulle til at rejse mig, så hun nåede at smutte! Nu er hun væk igen og jeg kan ikke kalde hende frem en gang mere!
Har I nogle råd til hvad jeg skal gøre?
Vil jeg kunne kalde hende til mig igen?
aug 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 5 Emner: 29 Svar: 109
Hun var i min underbos have, da jeg fandt hende og desværre er hun ikke neutraliseret, da hun har levet som indekat indtil hendes flugt for en uge siden ud af tagvinduet..
Vil jeg kunne kalde hende til mig, når hun panikkede denne gang? Det er kun mig der kan komme til hende, da hun er meget følsom.
aug 2010
Jeg har været ude og kalde kl 6 i morges og igen kl 9 uden held. Igår var første gang jeg så hende siden hun smuttede i mandags, så jeg blev selvfølgelig glad over at se at hun var i nærheden, men samtidig ved jeg nu ikke hvor jeg skal lede, da vi har store græsarealer med buske, naboerne har tomme staldbygninger mm.. Hun er meget sky overfor fremmede, så jeg ved der skal være ro omkring hende.
Håber at det var gode tegn at hun mjavede tilbage, da jeg kaldte og hun snuste til mig inden hun kom frem.
aug 2010
Jeg håber du får ret at hun dukker op igen og at jeg kan prøve at indfange hende en gang mere.
Havde overvejet om den anden kunne kalde hende til sig?
aug 2010
Havde fundet min kat, men hun smuttede igen!