Problemer efter sterelisation {{forumTopicSubject}}
Min hunkat på 6 mdr begyndte at komme i løbetid og begyndte derfor at tisse indenfor...
Hun blev stereliseret for 14 dage siden, men tisser stadigvæk i alting.
Hun lagde også en prut i hundens kurv forleden dag og er begyndt at kaste op nu.
Jeg er lidt bange for at det er noget psykologisk, da hun virker som om hun ikke rigtig trives og er "lykkelig"... Hun holder sig mest for sig selv og fik hun "lov" lå hun under sengen hele dagen hvor den anden kat ikke kan komme ind...
Hun slåsser hverken med min anden kat eller min hund, men virker ikke til at trives... Når jeg går hen til hende og aer hende vil hun gerne lidt, men hun er mest for sig selv...
I starten troede jeg at det var et fysisk problem, men jeg er begyndt at hælde til at det måske er psykisk?
Nogen der har erfaringer med "ulykkelige" katte?
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Killinger vil gerne deles om en bakke, men voksne sjældent.
Desuden foretrækker de fleste at tisse og besørge to forskellige steder.
Måske forbinder hun også bakken med noget negativt, enten smerter eller utryghed, hvis den anden kat eller hunden har generet hende, mens hun var på bakken.
Hvis der er lem i bakken, så fjern den, og er den overdækket, så fjern låget.
Du må prøve dig frem.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
nov 2010
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 17 Svar: 71
Min anden kat har godt nok en tendens til at skulle "hænge" over hende hver gang hun skal besørge...
Har fået at vide at jeg skulle prøve at skifte til noget finere grus... så nu har jeg købt noget meget fint (og dyrt!!) grus, men hun havde heller ikke tisset nogle steder da jeg kom hjem fra skole i dag, så man har jo lov at håbe..
jun 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 9 Svar: 145
Problemer efter sterelisation