{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ville de kunne sammen?
  • #1   24. maj 2011 Jeg tror det ville være godt for Oliver at få en ny legekammerat.
    Nu ved jeg ikke hvor lang tid side det er din anden kat døde, men jeg ville vente lidt, til Oliver havde fået lidt fred, og så finde en ny lille en til ham smiley
    PS: Jeg er ked af at hører at din ene kat er gået bort smiley

• #2   24. maj 2011 Det allerbedste ville være at finde en (kastreret) killing/kat på samme alder, da katte leger meget forskelligt alt efter hvilken alder de har...

• #3   24. maj 2011 Oliver er 3 år, og killingen er lige nu 3 uger..

Gafild er død i dag.. smiley

• #4   24. maj 2011 Dvs. Oliver jo er en voksen kat...
    Så er det slet ikke sikkert han gider en lille "irriterende" killing...
    Og så vil han bare holde sig for sig selv..
    Dette vil også være synd for killingen, der har brug for en jævnbyrdig at brydes med...

Voksne katte leger MEGET forskelligt fra killinger...

• #5   25. maj 2011 Jeg synes du skal vente lidt længere og så give dig god tid til at finde kat nr 2. Derudover er det vigtigt at du ser om Olivers adfærd ændre sig efter at Garfield ikke er der mere.

Min egen hankat blev enormt deprimeret, da hans "barndomsven" døde pludseligt - vi fandt en killing på 14 uger efter ca 2 måneder og det hjalp rigtig meget på vores hans adfærd - han blev mere tilpas efter der kom kat i huset igen.

Mange katte nyder at være flere sammen, men der findes også dem som trives ganske fint som enehersker - så synes du skal se tiden an og så vurdere om, hvorvidt Oliver har brug for en ny legekammerat.

• #6   29. maj 2011 Oliver er ca. 3 år.
    vis nu han ikke gider killingen, så er det fint.
    for vi skal have to.

Lige nu har han overhovedet ikke ændret adfærd.

Kommentér på:
Ville de kunne sammen?

Annonce