{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

hvis bare de ville enes... {{forumTopicSubject}}

Det er en lidt lang historie...
Vi har en hun kat der er omkring de 8 år. hun er meget reserveret og acceptere kun kæl fra min far. vi havde også hende søster som jeg holdt utrolig meget af. desværre blev hun syg og måtte for ca 3 år siden aflives.

Nu er det så sådan at jeg i sidste sommer fik Bella, en lille hun mis på 13 uger.
i starten da de blev introduceret var der lidt hvæsen fra dem begge af. Bella started med at bo inde hos mig de første par dage mens vores anden mis kom og skulle undersøge den nyankomne.

Mit problem er at nu, næsten 9 md senere, kan de stadigvæk ikke enes. Den store hvæser af den lille, og når hun kan slippe afsted med det jager hun den lille ind på mit værelse, hvor det virker som om at Bella har "helle". Det er ikke sådan at hun ikke kan være i hele huset men synes bare det synd at de enes bedre.
Især fordi Bella virker rigtig interresseret i den store; når den store sover kan hun finde på at side så tæt på (ikke særlig tæt) som hun tør og bare sidde og kigge på hende. Det virker osm om hun søger den stores opmærksomhed...

Jeg var instillet på at de nok ikke ville enes det første styk tid men der er gået over et halvt år uden nogen tegn på forbedring.

Jeg håber der er nogle herinde der har oplevet noget lign. eller som kan give nogle råd om hvad jeg måske kunne gøre... Eller er der bare nogle katte der ikke kan sammen?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvis bare de ville enes...
Kommentér på:
hvis bare de ville enes...

Annonce