1.284 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "kyllingeben???"
Kyllingeben
Jeg sidder og spiser kyllingeoverlår og giver Berte et stykke. Jeg bliver færdig med en og tænker at hun nok kan fornøje sig med at pille kødstykker af og gnaske lidt i brusken. Næ nej! I løbet at...
Jeg sidder og spiser kyllingeoverlår og giver Berte et stykke. Jeg bliver færdig med en og tænker at hun nok kan fornøje sig med at pille kødstykker af og gnaske lidt i brusken. Næ nej! I løbet at...
Skrevet af: Denise D - 3. feb 2014
KYLLINGEBEN
Ja jeg har jo altid omhyggeligt sørget for at få alt benet væk fra en kogt kylling til misserne, da de jo splinter i maven på dem. Har så en bekendt der siger at han har hørt fra en af de førende dye...
Ja jeg har jo altid omhyggeligt sørget for at få alt benet væk fra en kogt kylling til misserne, da de jo splinter i maven på dem. Har så en bekendt der siger at han har hørt fra en af de førende dye...
Skrevet af: Mymycat - 1. nov 2010
kyllingeben
Jeg vil høre jer om det er godt at give sine katte og killinger kyllingeben, jeg har nemlig ikke hørt om det før... For mig lyder det ikke sundt..
Jeg vil høre jer om det er godt at give sine katte og killinger kyllingeben, jeg har nemlig ikke hørt om det før... For mig lyder det ikke sundt..
Skrevet af: Hanne ^-^¨med løver og løvinder. - 10. feb 2007
Spar penge på din forsikring
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 1.448
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
jul 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 104 Svar: 277
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
kyllingeben???