{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

Chastine L
Chastine L
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Dyrlæge.. {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg kender en dyrlæge, som er ved at indrette ny klinik, og hun søger lidt input til hvordan hun kan gøre indretning af klinikken lidt mere "katte-minded" smiley

Så jeg tænkte, jeg ville høre, hvad I som katteejere kunne tænke jer, der var i en dyrlægeklinik, som tog mere hensyn til kattene? Indretning af venteværelse/konsultation, produkter osv...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Showersystem 3.000 kr.
  • Rengøring af ventilationsrøret og installation af en ny ventilator, kun 1 stk. (jeg kan købe ventilator, med din anbefaling) 350 kr.
  • Opsætning af 5 lamper 1.320 kr.
  • Need to move ikea wardrobe to new apartment around 200 meters away. 800 kr.
  • Fjerne tapet 2 vægge 1.000 kr.
  • Beskæring af æbletræ 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlæge..
  • #1   1. maj 2011 At man kan sætte sig et sted, hvor hundene ikke kommer lige forbi.

• #2   1. maj 2011 Ja Lene , det er sku det de fleste klinikker mangler ! Og det er bare ikke lige fedt med en hund når man i forvejen har en helt forskræmt kat

• #3   1. maj 2011 Selv mine katte som tager dyrlæge super cool og selv hopper i transporttasken hjemmefra, synes bare ikke det er fedt med en hund, der lige skal hen og snuse. Jeg bliver simpelthen så forarget over hvor lidt hensyn mange hundefolk viser.

• #4   1. maj 2011 jeg trykker lige på enig knappen her hihihi
    det ville være super hvis man kunne lave en lille halv mur eller noget som kunne dele lidt op i et vente værelse så man ikke begøver at sidde op og ned af folk med hunde eller gå forbi
    og hvis man ikke kan del op så måske have nogen skildet hvor der står vis hensyn til andre :o)

• #5   1. maj 2011 nu har jeg selv hund og kat og tager hensyn de gange vi har været til dr.dyr med både hund og kat men jah der er desværre nogle der ikke er særlig gode til at udvise hensyn til andre så en skille væg ville være en god ide eller måske et rum særligt til katte/gnavere, et til hunde og et til lille et til fugle

• Chastine L
    Chastine L Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #6   1. maj 2011 Det er noteret og bliver givet videre smiley

Kom endelig med flere input. Mangler der f.eks noget inde i selvve konsultationsrummet?

• #7   1. maj 2011 De fleste steder (dyrlæger) jeg er kommet er der altid godbider til hundene men aldrig til kattene eller andre dyr. Derudover vil jeg osse sige at få delt konsultationen op, så katte og hunde ikke mødes.
    Feliway i stikkontakt i den afd, der er til katte, kunne måske osse have en effekt.

• #8   1. maj 2011 hmm måske et sted de kunne komme på "wc" hvis vente tiden er lang og hvis de er syge ( dårlig mave osv )

• #9   1. maj 2011 Jeg kunne ønske mig et "karantænerum", hvor folk med snottede og nysende, altså dyr med risiko for smitte, kan gå ind.

Ellers synes jeg ikke, der er behov for separate katte- hundeafdelinger, da det er min erfaring, at dyrene betragter venteværelset som en slags ingenmandsland.
    Desuden har jeg altid et tæppe lagt over transportkassen.

Min dyrlæge har opsat en gratis kaffe/te/chokolade automat smiley
    Også en opslagstavle til frem- og efterlysning samt hjem søges.

• #10   2. maj 2011 Selve konsultaionslokalet: Gitter for åbne vinduer synes jeg er meget vigtigt!
    Det første, jeg gør, inden jeg åbner transportkasser, er at tjekke om vinduer og døre er lukkede.

Jeg så faktisk også gerne, at der var nøgler i dørene til konsultationslokalet, så der kan blive låst, mens jeg og MINE katte er inde i konsultationen. Der kommer altid en eller anden og bare åbner døren :S mens jeg og MINE KATTE er inde smiley
    (hehe, jeg har før sat skraldespand og stol foran dørene - men hellere være til hån og latter end risikere at en af MINE katte løber ud og væk fra dyreklinikken)

Venteværelset: Plakater og brochurer med katte-information (fx om neutralisering, øremærkning, vindues/altan-sikring osv.) ville medvirke til at give mig et godt indtryk af klinikken.

Produkter: Transportkasser af god kvalitet. Og så alt det sædvanlige såsom diverse diætfoder, Feliway, Zylkene, Diarsanyl (det har været forresten været svært at opdrive i Århus), Advantage vet. loppemiddel. mm....

Kommentér på:
Dyrlæge..

Annonce