889 visninger
|
Oprettet:
Dyrlæge.. {{forumTopicSubject}}
Hej,
Jeg kender en dyrlæge, som er ved at indrette ny klinik, og hun søger lidt input til hvordan hun kan gøre indretning af klinikken lidt mere "katte-minded"
Så jeg tænkte, jeg ville høre, hvad I som katteejere kunne tænke jer, der var i en dyrlægeklinik, som tog mere hensyn til kattene? Indretning af venteværelse/konsultation, produkter osv...
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 859
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.209
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 859
jul 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 53 Svar: 743
det ville være super hvis man kunne lave en lille halv mur eller noget som kunne dele lidt op i et vente værelse så man ikke begøver at sidde op og ned af folk med hunde eller gå forbi
og hvis man ikke kan del op så måske have nogen skildet hvor der står vis hensyn til andre :o)
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Katte: 9 Emner: 16 Svar: 139
maj 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Kom endelig med flere input. Mangler der f.eks noget inde i selvve konsultationsrummet?
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Feliway i stikkontakt i den afd, der er til katte, kunne måske osse have en effekt.
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Katte: 9 Emner: 16 Svar: 139
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.740
Ellers synes jeg ikke, der er behov for separate katte- hundeafdelinger, da det er min erfaring, at dyrene betragter venteværelset som en slags ingenmandsland.
Desuden har jeg altid et tæppe lagt over transportkassen.
Min dyrlæge har opsat en gratis kaffe/te/chokolade automat
Også en opslagstavle til frem- og efterlysning samt hjem søges.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.957
Det første, jeg gør, inden jeg åbner transportkasser, er at tjekke om vinduer og døre er lukkede.
Jeg så faktisk også gerne, at der var nøgler i dørene til konsultationslokalet, så der kan blive låst, mens jeg og MINE katte er inde i konsultationen. Der kommer altid en eller anden og bare åbner døren :S mens jeg og MINE KATTE er inde
(hehe, jeg har før sat skraldespand og stol foran dørene - men hellere være til hån og latter end risikere at en af MINE katte løber ud og væk fra dyreklinikken)
Venteværelset: Plakater og brochurer med katte-information (fx om neutralisering, øremærkning, vindues/altan-sikring osv.) ville medvirke til at give mig et godt indtryk af klinikken.
Produkter: Transportkasser af god kvalitet. Og så alt det sædvanlige såsom diverse diætfoder, Feliway, Zylkene, Diarsanyl (det har været forresten været svært at opdrive i Århus), Advantage vet. loppemiddel. mm....
Dyrlæge..