{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pudsige katte-historier
  • #1   29. apr 2011 Tulle er utrolig omsorgsfuld og kærlig - jeg har netop været alene hjemme i 3 uger, da min kæreste var i Holland i praktik med sin uddannelse.. Indimellem følte jeg mig lidt ensom, og blev lidt ked af det - med det samme hun opdagede det, kom hun over til mig i sofaen - puttede sig ved siden af mig, "æltede" lidt i mig for derefter at putte sig halvt henover mig.. Lidt som om hun sagde - jeg er her stadig, jeg skal nok passe på dig Line smiley Det var så fint!

• #2   29. apr 2011 Nogle af mine kan mærke når jeg har mange smerter, så klistre de sig op af mig og især een af dem ligger sig lige der hvor det gør mest ondt og spinner utroligt meget.

• #4   29. apr 2011 Raja har fået for vane at hun da skal åbne køleskabet så man skal huske at skubbe noget forand ellers stjæler de vores mad gg

Mummi har fået den vane med at sidder jeg i sofaen skal jeg da bare ha en million mysser og knuser og det skal være i hoved ellers gælder det ikk smiley og man bliver jo så fyldt med pels i næse og øjne GG fjoled kat

• #5   29. apr 2011 Bellis har en sjov vane med at hvis jeg sidder i sofaen og hun endelig er humør til at putte hos mig, så går hun lige så snart at min kæretse ser at hun putter ved mig. Og omvendt gør hun det også. Det er som om der ikke er nogen der må se at hun i virkeligheden er en lille kælepot! :o)

• Majbritt I
    Majbritt I Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Katte: 2 Svar: 37
    #7   29. apr 2011 Oliver mener vi skal i seng senest kl 22 så han starter hver dag på dette tidspunkt med at miave, komme hen til os, kigge meget bebrejdende og derefter gå mod badeværelset. Reagerer vi ikke kommer han tilbage og starter forfra:o)
    Han stopper først når vi går ud og børster tænder og derefter ligger os i soveværelset og tænder for tvet:o) Så hopper han op i sin kurv og krøller sig sammen og sover.

• #9   29. apr 2011 Ja i tror nok det er løgn, men hvis jeg ikke får slukket vækkeuret hurtigt nok, så prikker jasmin til mig men kun med en klo og hjælper det ikke, så slukker hun vækkeuret, sætter lige poten op og trykker knappen ned.

• #10   29. apr 2011 maria P: hahahahaha hold op- hvor godt.
    de er altså fantastiske vores kære følgesvende smiley
    tak fordi i vil dele

• #11   30. apr 2011 Min kat har en vane som han har haft siden han var killing med at når vækkeuret ringer skal man op ikke sove så hvis vi ikke står op kravler han ind under dynen og bider en i storetåen og det vågner man af skal jeg hilse og sige smiley mærkelige kat

Kommentér på:
pudsige katte-historier

Annonce