2.791 visninger
|
Oprettet:
At flytte med kat {{forumTopicSubject}}
Vi flytter i hus her i weekenden også er mit spørgsmål så hvordan gør vi det nemt for bailey så han ikk bliver for stresset??
det er lidt af en stor forandrig da vi kommer fra en lejlighed på 65 kv også flytte i hus som er på 140 kv..
vi er i flytte rod lige pt og man kan godt mærke lidt på ham han ikke synes det er det fedeste..
nogel godt råd til hvad vi kan gør for at gøre det nemmer for ham??
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 23 Svar: 163
jan 2009
Følger: 26 Følgere: 25 Katte: 5 Emner: 207 Svar: 798
Hvis du vil gøre det rigtig godt, kan du sætte en Feliway difuser op Det er kattens naturlige fermoner. Difuseren sættes i stikkontakten og så spreder den feromoner i rummet,som gør at katten ikke bliver så stresset over hele siturationen.
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 35 Svar: 136
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Dagen før flytningen gjorde jeg et rum i ny bolig klar ( madskål, vandskål, grusbakke mm.)
På selve flyttedagen da alt var pakket, overlod jeg hele flytningen til flyttefolk og venner.
Så snart de ankom kom jeg katten i (feliwaysprayet) transportkasse, og kørte med katten til ny bolig.
Og mens jeg og katten sad på værelset bag lukket dør, klarede flyttefolk resten.
Det gik så godt, at jeg vil foretrække den "metode" en anden gang.
jul 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 125 Svar: 684
sep 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 5 Emner: 22 Svar: 94
Det var det, min kæreste og jeg gjorde, da vi flyttede her sidste måned, og jeg synes ikke rigtig, at der har været noget at mærke på mine katte.
Det var der så desværre på hundene, der allerede har skidt inde en fire gange. :s
At flytte med kat