10. maj 2007 Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 653
at flytte med 3 katte {{forumTopicSubject}}
ja, mig og kæresten har solgt vores hus og skal snart flytte til et større hus, 300 METER fra der hvor vi bor nu... Er der nogen der har erfaring med at flytte så kort afstand?
Jeg har tre katte, alle udekatte, de er alle neutraliseret. Jeg ved at de skal holdes inde i to uger eller mere, men to af dem er meget glade for at være ude, og især vores hankat tror jeg vil have store problemer med at være inde, da han stort set er ude hele sommeren...
Jeg har tænkt mig at tage kontakt til de nye ejere af huset og sige at de kan kontakte os hvis de kommer til det gamle hus, men hvad er jeres erfaring med at flytte? Ku kattene finde ud af at komme hjem til det nye hus?? Og hvor lang tid holdt i dem hjemme?
Er sgu lidt bekymret, min mormis er en meget forsigtig kat, og var MEGET præget af flytningen da vi fik hende (hun fødte feberkillinger, hvor den ene døde, sikkert pga stress)
jun 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 6 Emner: 80 Svar: 535
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 653
Lise: Åh det lyder godt! Hvordan klarede han at skulle være inde??
jun 2004
Det er faktisk her dette billede stammer fra bemærk hans meget røde næse, dette skyldtes feberen
(link fjernet)
Da først han var blevet tryg ved huset, der var han ikke så vild med at være inde, så der var det vi begyndte med at tage ham med ud i haven, dog under opsyn
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 653
jun 2004
at flytte med 3 katte