1.035 visninger
|
Oprettet:
utydeligt øremærke - hvad gør vi? {{forumTopicSubject}}
Hej!
Jeg har før oprettet en tråd omkring en tilløbende kat m. øretatoo - hvor det har været utydeligt.
Vi fik et tips om at lyse igennem kattens øre, og det har hjulpet os lidt.
Vi er kommet frem til ZZN0** (muligvis 27) Men det er vi ikke sikre på.
Vi har fundet en kat der har følgende øremærke 3 farvet og en hunkat, som det vi også har, men vi ringede til dyrlægen m. tilhørende bogstaver ZN - kalundborg, og hun ringede ´rundt uden held.
Hvad gør vi med dette?
kan vi ikke komme videre og finde ud af ejeren?
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.951
Jeg prøvede også at tjekke begge katteregistre med ** ved manglende tal, men på Dansk Katteregister (Inges Kattehjem) kom der pop-up-blokering som jeg ikke kan fjerne :S
Har du tjekket i Dansk Katteregister også?
Måske der bare ikke var nogen hjemme der hvor dyrlægen ringede til, eller ejeren er flyttet, det er jo nogle år siden katten blev tatoveret (det første Z betyder vistnok, at katten er tatoveret i 2004).
Ellers kan Katteregistret vel kontakte ejeren.
Man skulle da tro, at når katten både er mærket og har halsbånd, at der så er nogen, der savner den....
aug 2007
Følger: 16 Følgere: 16 Katte: 10 Emner: 80 Svar: 298
Vil ihvertfald finde kattens ejere
Ja, tror os der er nogle der savner den, den har jo ikk halsbånd og øremærke for ingenting
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
I sin tid ved min kat der skulle jeg selv tilmelde inges, og så har jeg først senere fået ham ind i det andet..
dec 2006
Når jeg søger i Dansk Katteregister (inges) så virker det ikke. Der kommer pop-up-blokering, men det er ikke som normale pop-ups, hvor man kan give tilladelse til at vise dem ved at klikke øverst på skærmen. :S
Er det mon bare min computer eller ....?
dec 2006
Tænkte bare, at hvis andre havde havde lignende problemer med Dansk Katteregister, at man burde kontakte dem.
utydeligt øremærke - hvad gør vi?