{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvornår kan han komme ud?
  • #1   9. mar 2011 Ihvertfald indtil han er fortrolig med menneskerne i det nye hjem, fortrolig med dens nye hjem og evt børn samt evt andre dyr.

Hvorfor vil du egentlig at han skal lære at være ude/inde kat ?
    Der sker så mange forfærdelige ting ude i det frie liv, så det ville jeg absolut ikke tilbyde, hvis det var mig.

• #2   9. mar 2011 MINDST 14 dage siger man - jeg ville personligt vente en md, så jeg var sikker på at katten var faldet til og vidste dette var dens nye hjem.

• #3   9. mar 2011 Jeg vil helt sikkert også sige en måned smiley Har prøvet at miste en kat, fordi dyrlægen sagde 14 dage og det var klart ikke nok... på dag 3 (alstå hvor han gik ud og ind) gik Sofus og vi har ikke set ham siden smiley

• #4   9. mar 2011 Ok tak smiley tror bare vi venter til sommer hvor dørene kommer til at stå piv åbne smiley (håber vi da)

• #5   10. mar 2011 Mindst en måned. Og vær opmærksom på at det ikke er alle katte der egner sig til at være udekatte, lige som andre ikke egner sig som indekatte.
    Jeg havde en hittekilling i november, og den kan ikke finde hjem. Den anden nat stod den igen og hylede uden for min dør, drivvåd og iskold og med småkviste og andet siddende fast i pelsen, der i øvrigt er fyldt med store pelsknuder. Den var ca 3 km hjemmefra. Sidder den ikke hos mig er det en nabo henne af vejen eller i den anden ende af byen, som den såkaldte ejer selv fortæller. Det er modbydeligt at skulle afvise sådan et stakkels forhutlet kræ, men jeg kan bare ikke tage den ind og risikerer at den smitter mine katte. Men hvor har jeg lyst til at finde en anden ejer til den, som i det mindste gider ordne dens pels og sørge for at den har det godt.

• #6   13. mar 2011 Med mine egne katte har jeg max ventet en uge. De første par dage kom de ud i sele i lang snor så de kunne vænne sig til omgivelserne og efterhånden kom så småt ud af sig selv. Havde altid et vindue åbent så de kunne komme ind igen. Aldrig været nogen problemer. Synes det er synd at holde en kat indendørs,medmindre man har tid til at aktivere dem. Tror heller ikke mine 2 ville undvære at komme ud, For så ville jeg nok få problemer med "kattesang" hehe. Tror også det er derfor de ikke kradser i mine møbler da de kan gøre det i træerne og buskene udenfor.
    Kan jo selvføælgelig risikere eát de bliver kørt ned og har da også desværre mistet et par stykker men de har levet i mange år

• #7   13. mar 2011 Mine kommer aldrig ud og de har aldrig kradset i møbler eller andet de ikke må. Så den holder ikke Lizette. Kattesang, som du kalder det, kan komme uanset om det er inde eller udekatte. Det ved de fleste der har katte rendende fra nær og fjern. Jeg har mere larm fra katte udefra end fra mine egne, og de snakker ellers meget.
    Det handler om at sætte sig ind i kattens adfærd og så på bedste vis give den mulighed for at bruge sine instinkter, det kræver ikke en masse.

Kommentér på:
hvornår kan han komme ud?

Annonce