729 visninger
|
Oprettet:
hvornår kan han komme ud? {{forumTopicSubject}}
Hejsa
jeg er den heldige ejer af en virkelig dejlig kat, som jeg fik for en go uge siden han har hos forrige ejere været lidt ude og men ville gerne hurtigt ind igen, men hvor lang tid skal han bo ved mig før jeg kan lukke ham u`d?
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 28 Katte: 6 Emner: 18 Svar: 528
Hvorfor vil du egentlig at han skal lære at være ude/inde kat ?
Der sker så mange forfærdelige ting ude i det frie liv, så det ville jeg absolut ikke tilbyde, hvis det var mig.
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.224
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.708
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 10 Emner: 44 Svar: 504
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Jeg havde en hittekilling i november, og den kan ikke finde hjem. Den anden nat stod den igen og hylede uden for min dør, drivvåd og iskold og med småkviste og andet siddende fast i pelsen, der i øvrigt er fyldt med store pelsknuder. Den var ca 3 km hjemmefra. Sidder den ikke hos mig er det en nabo henne af vejen eller i den anden ende af byen, som den såkaldte ejer selv fortæller. Det er modbydeligt at skulle afvise sådan et stakkels forhutlet kræ, men jeg kan bare ikke tage den ind og risikerer at den smitter mine katte. Men hvor har jeg lyst til at finde en anden ejer til den, som i det mindste gider ordne dens pels og sørge for at den har det godt.
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 218
Kan jo selvføælgelig risikere eát de bliver kørt ned og har da også desværre mistet et par stykker men de har levet i mange år
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Det handler om at sætte sig ind i kattens adfærd og så på bedste vis give den mulighed for at bruge sine instinkter, det kræver ikke en masse.
hvornår kan han komme ud?