Strand og katte? {{forumTopicSubject}}
Jeg har været på stranden i dag sammen med Mischa.. Altså vi var ikke i vandet
Vi var bare nede og kigge på de store omgivelser..
Jeg gjorde det lidt i et forsøg på at få hende til at tro på transport kassen ikke altid er en dårlige ting. Hun forbinder den mest med dyrlæger der hiver og flår i hende, for så til sidst at stikke en sprøjte i hende, og det er blevet sådan at hun ikke kan lide når den kommer indenfor. Men hun er helt vild med at gå tur. Hun bliver som en hund når hun ser selen og snoren
Vores strandtur gik rigtigt godt. Hun gik rundt som en anden hund der kom når man kaldte og ellers fulgte lige i hælene på en. Dog skulle der stoppes op ind i mellem for at snuse til vinden og se sig lidt omkring. Hun var selvfølgelig i snor.
Har nogen af jer prøvet at tage jeres kat med hen i uvante omgivelser? Altså f.eks. en strand, skov eller noget helt 3.?
Har jeres katte lidt samme syn på transportkassen som Mischa, hvor de bare ikke synes den er en sjov ting..?
Og har I evt. gjort noget for at ændre det syn?
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 7 Emner: 7 Svar: 132
sep 2005
Følger: 20 Følgere: 19 Katte: 2 Emner: 43 Svar: 151
Men det lyder som en god tur i var ude på ;o)
feb 2005
Følger: 247 Følgere: 241 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.935
Ja, mine transportkasser står altid på gulvet, med gitrene åbnet, så de kan gå ind og ud som de vil, og sove i dem - hvilket de ofte benytter sig af. Så derfor ser de ikke transportkasserne som noget negativt, og går frivilligt ind i dem, hvis de f. eks. skal til dtrlægen. Intet galt med kassen for dem!
Poteklem herfra.
jul 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 28 Svar: 191
Vi går af og til tur i snor, det er dog ikke blevet til så meget her i vinter (ejeren fryser) Men har da både været ved åen, på marktur og en lille bytur - og hun tager det bare i stiv pote og elsker der sker noget nyt
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.568
Jeg ville også gerne have kassen stående så Mischa kunne vænne sig til den, men hun misforstår det helt, og begynder at bruge den som toilet, så det har jeg opgivet igen..
Strand og katte?