Ny killing i hjemmet - hjælp! {{forumTopicSubject}}
Hej KG.
I går fik jeg en ny killing hjem, han er 14 uger, og jeg har i forvejen en katpå knap et år.
Jeg lod dem snuse til hinanden i transportkassen igår, og så fik den lille lov til at gå frit da han var klar.
Den nye er meget fremme i skoene, og han hvæser meget af min anden kat. Igår fulgte min gamle kat den nye rundt i huset hele tiden, og jeg forsøgte så vidt muligt, at give den gamle kat mest opmærksomhed selvom han slet ikke et nussetypen - det er den nye!
Her til morgen gik det helt galt, og min gamle kat begyndte at overfalde den lille.
Jeg aner ikke hvad jeg skal stillle op lige nu, og jeg har lukket den lille inde i et rum for sig selv med alt den behøver, og det er han bestemt ikke glad for !
Jeg har ladet døren stå op klem så de kan snuse til hinanden, men ingen af dem er interesseret.
Hvad gør jeg ?
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 23 Svar: 163
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 18 Svar: 1.347
Jeg ville måske lege med dem give lidt guf og godt med ros, men tving dem ikke til noget . Handler om postive oplevelser for dem begge ved at være i hinandens nærvære.
Ellers så find en god bog og sæt dig til at læse :-))
jul 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 9
Jeg er bare ret bange for at det skal ske den lille noget, for den store tog noget hårdt fat i ham tidligere, og han er jo så lille, så han ligger sig bare ned og skriger ;-(
Ny killing i hjemmet - hjælp!