30. jun 2008 Følger: 25 Følgere: 14 Katte: 10 Emner: 122 Svar: 478
Bliver så øv over at se sådan noget :( Bliver så øv over at se sådan noget :(
Jeg starter med at fortælle hele historien
En fra min klasse, jeg går på HG, hun havde overvejet at få sig en kat nummer to, jeg går lystigt igang med at forslå racer og opdrættere som jeg har set på KG og en anden fra klassen som også er her foreslår også nogle katte racer og siger at mange katte herinde er til salg og har brug for et nyt og trygt hjem.
Vi snakkede så lidt med hende fra klassen og hun virkede som om hun havde styr nok på det og at hun gerne ville have en fra et internat eller noget i den retning.
Her i sidste uge kommer hun så i skole og siger hun skal ned og hente en lille rød han killing og hun er helt oppe og kører og tænker sådan lidt at hun var da godt nok hurtig til at finde "KATTEN" hvis i forstår, men lod det ligge.
Der kom hurtigt samme da både billeder og opslag på facebook og hun manglede et navn til den lille mis som endte med at hedde Sam eller sammy tror jeg.
I dag gik jeg så på facebook og tjekkede de forskelliges opdateringer og ser hende fra min klasse har lavet en update der hedder og jeg læser kommentarene og ser at der står " Vores nye rødhårede kat, er lidt for meget en udekat til at holde ham i en lejlighed :/" Også tænker jeg bare NEJ! Det er bare synd det der! Sådan noget er altså noget man forhører sig om inden man køber kat, øv bliver bare så ked af det, og jeg har skrevet til hende om hun var sikker på det ikke kunne laves om og hun skulle ringe til dyrelægen og få nogle råd. Jeg ved ikke hvor hun har købt den men tænkt sig godt og grundigt om har hun ikke. Og tænker også sådan lidt come on de har haft den en uge? Øv bliver helt ked af det på den stakkels mislings vegne.
Måtte bare lige have det ud.
aug 2010
Følger: 24 Følgere: 23 Katte: 2 Emner: 76 Svar: 318
Bliver så øv over at se sådan noget :(