881 visninger
|
Oprettet:
FURminator {{forumTopicSubject}}
Hej.
Stod i Petworld og sku' købe en børste til Savage, (en Maine coon). Fandt to og gik til kassen for at høre hvilken en af dem, han ville anbefale. Men han viste mig så en helt tredie, nemlig Furminatoren...meeen 300,-...mange penge når man ikke kender redskabet. Så her kommer mit spørgsmål : Er der nogen der har kendskab til en sådan og er den pengene værd?
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
Hvis man brguer FURminatoren for meget, så tager den også de hår der ikke er døde, og så står du med en kat med tynd pels
nov 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 7 Svar: 12
Jeg har flere slags børster og kamme, og til min maine coon er den ikke ret god, men til de to der er halv perser og halv maine coon er den god.
Men som tidligere skrevet så vær varsom med den og brug den ikke hver gang, der er en kam klart bedre synes jeg...
Mvh. Sanne
jan 2011
Følger: 5 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 6
Jeg friserer den dagligt, i starten brugte jeg alm. kam, nu bruger jeg osse børste, men den har filtret pels bag ørene. Så der ville jeg altså ku' bruge furminatoren...hvis jeg tør prøve :O)
jan 2011
jan 2010
Følger: 19 Følgere: 19 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 87
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 8 Svar: 44
Jeg køber den over England ligesom alt andet. Det er billigere.
jan 2011
Rie - Der ville jeg måske osse tør bruge den, men ikke til Savage...tænk om han blev helt glat ;o)
FURminator