Furminator {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Jeg håber lidt i kan hjælpe mig. Mine katte har fødselsdag næste lørdag, har været ude og købe nyt legetøj til dem, men vil også gerne have en furminator, sådan jeg kan børste dem og dermed undgå at de smider alt for meget pels rundt omkring.
Men jeg kan se at der er forskel i størrelse og om hvad de forskellige steder mener den er til (kat, hund, hest osv), så mit spørgsmål er for det første om i har erfaringer, både gode og dårlige? og om i kan fortælle mig om der er forskel på dem, og hvordan jeg ser det? en af mine veninder skal også have til hendes katte, den ene er langhåret, og kan forstå man også skal have forskellige alt efter om de er lang eller korthårede? og et sidste spørgsmål, nu har jeg læst rundt omkring at de fleste bruger deres børster både på kat, hund og hest - er det mig, eller burde hvert dyr (ligemeget om det så er f.eks. 2 katte man har) ikke have hver sin, ligesom mennesker har? eller?
Håber på nogen seriøse svar, på forhånd tak
PS: Sig også gerne til hvis i kender et billigt sted, det billigste jeg har fundet dem til er 85 kr. og der får man også en hunde shampoo med (ikke at jeg kan bruge den til noget, men det er alligevel det billigste jeg har fundet)
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Øhh hvorfor skulle hver dyr have sin egen børste?? Og nej ikke alle mennesker har hver sin børste, her i huset har vi en børste som vi begge bruger, ingen af os har lus eller lopper
Jeg skal ikke kunne give nogle gode råd ang. furminator, bortset fra at du skal vælge at købe en ægte furminator, de der kopi billige nogle er ikke særligt gode, de river hårene over mere end de skærer..
apr 2013
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 17 Svar: 132
apr 2013
apr 2013
Mvh Belinda.
jul 2009
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 13 Svar: 35
maj 2013
Svar: 21
apr 2013
Jeg fandt mine til 85 kr stk, også med shampoo til, inde på lavprisdyrehandel.dk
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 668
http://www.lavprisdyrehandel.dk/product/furminator-small-8117940150152.aspx
Furminator