{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sorte sår ved munden?
  • #1   11. jan 2011 Lyder som acne.

Drikker og spiser han af plasticskåle ?

• #2   11. jan 2011 Ja, han har 2 store plastik lignende skåle og 1 metal skål.
    Jeg søgte lige Acne på google, og det kunne godt ligne det her en lille smule:
    (link fjernet)
    Bare mindre, og på mundvigerne, ikke under hagen. smiley

• #3   11. jan 2011 dem har min ene kat også, har også undret mig over hva det var, men her spiser de af porcelæn skåle ??

• #4   12. jan 2011 Min ene hunkat har det også en gang imellem og hun spiser kun af porcelænskåle og stålskåle..

Jeg tror også det er acne.. Dyrlægen mente det var en allergisk reaktion på for højt proteinindhold i foderet, fordi det var mens hun vær drægtig første gang, at vi så det første gang og hun derfor spistebabycat forder fra RC... Men hun har forsat med at spise det foder og alligevel forsvandt det igen.. Men det dukker op engang imellem og forsvinder af sig selv igen.. Jeg begyndte at få en ide om, at det kunne hænge sammen med stress, men ved det ikke smiley NU er hun højdrægtig igen og har lige set, at det er kommet lidt igen... Mærkeligt smiley
    Men hvad det kommer af, har jeg ingen idé om længere. Hun er i hvert fald ikke stresset lige nu, da hun er blevet isoleret på et værelse for sig selv. Og vi hygger os rigtig om natten... Hehe...

• #5   12. jan 2011 Begge mine katte har Feline Acne og det er faktisk ganske normalt og genere ikke katten som sådan, kun hvis det bliver ekstremt og de kradser i det så det bliver til sår. Jeg fjerner det med en lille kam, men det er også muligt at gøre det med en vatpind.

Hvis det er acne kan du få noget hos dyrlægen, som tørrer det ud. Jeg ville under alle omstændigheder lige få det tjekket næste gang du er på besøg hos Dr. Dyr - min hankat har det nemlig som en bivirkning til hans loppeallergi.

• #6   12. jan 2011 Okay, mange tak for svar smiley
    Àron skal til dyrlæge for at blive vaccineret inden længe, så han kan jo lige få det tjekket der hvis der er noget at se smiley

Kommentér på:
Sorte sår ved munden?

Annonce