6.175 visninger
|
Oprettet:
Sorte sår ved munden? {{forumTopicSubject}}
Àron bliver ved med at få en slags tilbagevendende små sorte "udstående" sår i mundvigene eller på læberne.
Når man fjerner dem er der ikke andet end små ar at se, og han er ikke generet af det.
Hvad kan det være?
Mvh.
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Katte: 14 Emner: 14 Svar: 1.395
Drikker og spiser han af plasticskåle ?
maj 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 15 Svar: 145
Jeg søgte lige Acne på google, og det kunne godt ligne det her en lille smule:
(link fjernet)
Bare mindre, og på mundvigerne, ikke under hagen.
jan 2010
Følger: 25 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 38 Svar: 611
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.708
Jeg tror også det er acne.. Dyrlægen mente det var en allergisk reaktion på for højt proteinindhold i foderet, fordi det var mens hun vær drægtig første gang, at vi så det første gang og hun derfor spistebabycat forder fra RC... Men hun har forsat med at spise det foder og alligevel forsvandt det igen.. Men det dukker op engang imellem og forsvinder af sig selv igen.. Jeg begyndte at få en ide om, at det kunne hænge sammen med stress, men ved det ikke NU er hun højdrægtig igen og har lige set, at det er kommet lidt igen... Mærkeligt
Men hvad det kommer af, har jeg ingen idé om længere. Hun er i hvert fald ikke stresset lige nu, da hun er blevet isoleret på et værelse for sig selv. Og vi hygger os rigtig om natten... Hehe...
nov 2008
Følger: 84 Følgere: 92 Katte: 3 Emner: 1.619 Svar: 5.096
Hvis det er acne kan du få noget hos dyrlægen, som tørrer det ud. Jeg ville under alle omstændigheder lige få det tjekket næste gang du er på besøg hos Dr. Dyr - min hankat har det nemlig som en bivirkning til hans loppeallergi.
maj 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 15 Svar: 145
Àron skal til dyrlæge for at blive vaccineret inden længe, så han kan jo lige få det tjekket der hvis der er noget at se
Sorte sår ved munden?