Tess Snakker?? {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg ved godt at jeg stiller en masse spørgsmål, men kan ikke rigtig finde ud af om Tess opfører sig normalt. Hun ligger tit i fødekassen og "snakker" og kurrer (ligesom en due). Hun går også tit ud af kassen, men tror nu at det er fordi at hun har det for varmt i kassen. Men er det normalt at hun "snakker" så meget med den lille killing? Hun gør det mest, når hun har ligget derinde hos den i lægere tid og når hun har været væk fra den og kommer tilbage i kassen. Hun tramper lidt rundt og lægger sig to-tre gange, før hun ligger ordentligt, og der "snakker" hun som sagt alt imens.
Lige lidt info om den lille prinsesse. Jeg vejede hende i går klokken 14.00 og der vejede hun 99 gram og vejede hende så igen i dag, samme tid og der vejede hun 121 gram. Så hun har lige taget 22 gram på, på et døgn! Er bare SÅ glad!!!!
Mvh Anja.
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.951
dejligt at det lille pus har taget sp fint på
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Prinsessen tager flot på, så der er vist ikke noget at bekymre sig over, Hun bliver sikkert en fed lille prop, men hun får jo osse alt mælken for sig selv. Jeg glæder mig til at se billeder når du engang får energi til det
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 34 Svar: 682
Marianne> Jeg har lagt et par billeder ind i killingealbummet af den lille prop:-) Men jeg skal have oprettet hende hende herinde, når jeg har fået taget lidt flere billeder:-) men kan ikke lide at tage billeder af hende, for de bliver dårlige uden blitz.
Man anden kat Toulouse er meget interesseret i den lille killing og har gået ind i kassen til den to gange, imens Tess har været væk fra kassen. Så jeg farer jo hen og jager ham ud. men hvornår er killingen egentlig gammel nok til at møde Toulouse? Jeg er ikke så vild med at han går ind til den, for hvis han får lagt sig ovenpå den eller måske bider den, så kan den ikke rigtig gøre så meget. Han vejer trods alt 11 kg. så tror ikke at den lille ville kunne mase sig ud under ham*G*
feb 2010
Glæder mig til at se hende vokse
sep 2008
feb 2010
Jeg mener ikke du skal være bange for at den bliver for tyk, den skal nok rende noget af det når den begynder at løbe rundt. Den første uge tog mine 3 i sidste kuld i gennemsnit 200 g på, den første uge, så jeg synes ikke du skal tænke på det. Det lyder som om både Tess og mislingen trives rigtigt godt.
sep 2008
Er der egentlig nogen der ved hvorfor min overskrift er blevet rettet?? Er det admin'erne der gør det??
feb 2010
Ja det er sikkert en admin der har været på spil
sep 2008
Tess Snakker??