{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

Kradser i møbler. {{forumTopicSubject}}

Vi har to dejlige indekatte, som til trods for kradsebræt, syns det er hyggeligt at kradse i vores læder sofa og vores natbord -lavet af egetræ.
Jeg prøver så vidt muligt at tage dem i det, men de kan jo også lave ulykkerne, når vi er på arbejde.
Jeg vil høre om I derude har nogle gode råd og erfaringer til få dem til at stoppe, for er ked af at få ødelagt vores møbler?
Kattene er nu 7 og 8 mdr.. Hankatten er kasteret..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kradser i møbler.
  • #1   8. dec 2010 Har de kun et enkelt kradsebræt?
    Et kradsemiljø vil nok gøre underværker.. og ikke bare et bette et - et stort - især når de er to og så skal det også stå det rigtige sted ifølge kattene, men det finder man jo ud af...

Så det er at fatte pungen, så skal de nok stoppe smiley

• #2   8. dec 2010 Ja, de har kun et enkelt lige nu, ville ikke gå ud og købe det største af det største, hvis de ikke gad at bruge det.. smiley

• #4   8. dec 2010 Vibeke - prøv at sætte kradsebrættet hen hvor de er slemme til at kradse i møblerne... Det hjalp på vores... og så når de har vænnet sig til at det er kradsebrættet og ikke møblerne de skal kradse i, så kan du ligeså stille flytte det hen hvor du vil ha det smiley

• #5   8. dec 2010 I stedet for ildelugtende midler, så brug Feliway-spray, og læg evt. løse tæpper over møblerne en periode.

Søg i øvrigt på "kradser møbler" - der har været en del tråde om emnet.

• #6   9. dec 2010 Kradsebrættet er sat hen til den sofa, de har været mest i, men uden held.. Har også prøvet at tage dem i det og sætte dem hen til brættet, dog også uden succes..

• #7   10. dec 2010 Jamen så læg et løst tæppe over den sofa, og spray den med Feliway.

Et bette bræt er ikke altid nok - og slet ikke, hvis det er sådan et vakkelvornt, fritstående et. Det skal være højt nok til at strække sig ud, og skal stå stabilt. Lær dem at bruge brættet/træet ved at inddrage det i leg.

• #8   10. dec 2010 Ok, tak for svarene.. Jeg prøver nogle af rådene og håber der er noget der hjælper.. smiley

Kommentér på:
Kradser i møbler.

Annonce