1.194 visninger
|
Oprettet:
kradser i mine møbler :-( {{forumTopicSubject}}
Hjælp!
Har en dejlig stor hankat, som er røvforkælet. Dog må han ikke kradse i møblerne
jeg har købt katteparfume Jeg har købt et stort kradsetræ, jeg har taget hans poter, hen på det kradsetræ, for at vise ham hvordan man burde gøre
men intet hjælper. nej han vil heller bruge mine lædermøbler.. Er der nogen der ved hvad man sååå kan gøre??
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 738
Købte pæne sofaer for 1 år siden, men det har misserne lavet om på ...
Så tror bare at når nu man har kat, har man også revet møbler ....
jan 2008
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 5
jul 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 104 Svar: 277
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.211
Du kan eventuel som Camilla T siger , beklæde møblerne med film , men smør dem ind i citron , katte kan ikke fordrage lugten af citrus frugter . Har hørt flere der har haft succes denne vej
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Du kan prøve at spraye møblerne med Feliway, og evt. lægge et løst Feliway-sprayet tæppe hen over.
Lad være med at føre hans poter på træet. Det vil snarere give ham modvilje mod at bruge det. Når du leger med ham, så før noget legetøj op i træet, så han lokkes til at bruge det.
Kradsetræer skal have en vis størrelse for at katte gider bruger det. Og det skal stå stabilt. Placeringen af træet har også betydning, så måske det skal flyttes.
Et enkelt kradsested er sjældent nok; der skal jo afmærkes alle vigtige steder på territoriet
nov 2006
Følger: 1 Katte: 4 Emner: 28 Svar: 112
jan 2008
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 5
Men Han har to kradsetræer i huset. Katteparfume, og baldrian er det ikke det samme????
kradser i mine møbler :-(