{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.194 visninger | Oprettet:

kradser i mine møbler :-( {{forumTopicSubject}}

Hjælp!
Har en dejlig stor hankat, som er røvforkælet. Dog må han ikke kradse i møblerne smiley
jeg har købt katteparfume Jeg har købt et stort kradsetræ, jeg har taget hans poter, hen på det kradsetræ, for at vise ham hvordan man burde gøre smiley
men intet hjælper. nej han vil heller bruge mine lædermøbler.. Er der nogen der ved hvad man sååå kan gøre??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kradser i mine møbler :-(
  • #1   5. aug 2010 næ, tror bare katte er sådan ....
    Købte pæne sofaer for 1 år siden, men det har misserne lavet om på ...
    Så tror bare at når nu man har kat, har man også revet møbler ....

• #2   5. aug 2010 Ja det er også en mulighed smiley

• #3   5. aug 2010 har læst at man kan beklæbe møbler med husfilm, så vil det forhinde katten i at kradse at de syns det er ubehagligt.

• #4   5. aug 2010 Prøv at købe ren baldrian og sprøjt på kradsetræet . Min mis har heldigvis aldrig kradset i møbler . Det har hun heldigvis ikk fået for vane .
    Du kan eventuel som Camilla T siger , beklæde møblerne med film , men smør dem ind i citron , katte kan ikke fordrage lugten af citrus frugter . Har hørt flere der har haft succes denne vej smiley

• #5   5. aug 2010 hvis det er hjørnerne af sofaen eller lignende, kan du købe nogle dimser til at sætte på lavet af plexiglas. Det kan de ikke lide og vil finde noget andet, helst kradsetræet. Husfilm dur IKKE; de kan som regel lide lyden og synes det er sjovt, plus de kan æde det.

• #6   5. aug 2010 Katte hvæsser kløer bl.a. for at afsætte egen duft på tingene smiley
    Du kan prøve at spraye møblerne med Feliway, og evt. lægge et løst Feliway-sprayet tæppe hen over.

Lad være med at føre hans poter på træet. Det vil snarere give ham modvilje mod at bruge det. Når du leger med ham, så før noget legetøj op i træet, så han lokkes til at bruge det.

Kradsetræer skal have en vis størrelse for at katte gider bruger det. Og det skal stå stabilt. Placeringen af træet har også betydning, så måske det skal flyttes.

Et enkelt kradsested er sjældent nok; der skal jo afmærkes alle vigtige steder på territoriet smiley

• #7   6. aug 2010 Gå-væk-kat kan anbefales! Mine vægge og møbler har fået fred siden jeg brugte det smiley

• #8   6. aug 2010 Tusind tak for de gode råd smiley
    Men Han har to kradsetræer i huset. Katteparfume, og baldrian er det ikke det samme????

Kommentér på:
kradser i mine møbler :-(

Annonce