{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg søger ???
  • #1   3. dec 2010 Der er en annonce her på KG i marked, hvis den da ikke er solgt

• #3   3. dec 2010 Syntes bare ikke det er så smart, når jeg ikke har bil eller køre kort smiley og ved ikke om man må ha sådan noget med i bus smiley Men hade godt nok tænkt på det, måske har du ret, at det nok ikke ville være så fedt ><

• #6   3. dec 2010 www.unimati.biz

• #7   3. dec 2010 Jeg brugte en transportkasse med hjul til udstillinger, den er genial til lige at stille tingene på og så kører afsted

Jeg mener den hed gulliver, og så kunne man købe hjul ved siden af, som kostede stortset det samme som selve kassen, hivetovet sparede jeg væk og brugte istedet snoren fra en gammel kaninsele smiley

• #8   3. dec 2010 Du kan sagtens tage sådan en lille sækkevogn med plads til 2 transportkasser oven på hinanden med i bussen - akkurat som en stor transportkasse på hjul.
    An på hvor store dine katte er, kan jeg også anbefale en stor transportrygsæk (har faktisk også hjul til at kunne trækkes som en trolley) til den ene kat, og så have den anden i noget til hånden - taske eller kasse.

• #9   4. dec 2010 Jeg kan ikke selv bære mine to (tunge) katte i transportkasser :(, så overvejede en sækkevogn, så jeg kunne transportere dem hen til busstoppestedet, når vi skal til dyrlæge. Men da jeg stod i Bauhaus med en sækkevogn, og forestillede mig at transportere transportkasser på den, kom jeg på andre tanker, for kasserne vil jo komme til at stå i en skæv vinkel. Næppe rart for kattene.

Og så har jeg overvejet alt muligt, fra ombyggede rollatorer til cykelvogne.

Transportkasse med hjul forestiller jeg mig må være noget larmende, bumpende skrammel for katte at blive kørt i. Og tænk hvis kattene skulle blive uvenner inde i kassen....

Så det er blevet til en barnevogn med plads til to kasser. Måske ikke så anvendeligt hvis vognen skal med offentlig transport.

Kommentér på:
Jeg søger ???

Annonce