945 visninger
|
Oprettet:
Hvor lang tid ? {{forumTopicSubject}}
Hvor lang tid mener i, at i kan tillade sig, at være væk fra jeres katte? 1 dag 2 dag 24 timer eller ..
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
aug 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 36
aug 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 40 Svar: 102
aug 2009
Jamen det er rigtigt nok' men måske bliver det sådan at vi tager dem med, men ved ikke om det er synd at lade dem side i et tog i 4 timer:s
aug 2009
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 18 Svar: 1.347
Eller hvis vi ikke er hjemme i weekenden eller længere tid så flytter min yngste bror ind og passer det hele..
Men jeg ved jo godt at de jo bare ligger og sover meget af tiden når vi ikke er hjemme, og hvis de bare har nok foder og vand og kasser . Så skulle det nok går en weekend. Men derfor er jeg super glad for min far og bror gerne hjælper os. Og jeg ikke skal går og være bange for at der sket en uheld der hjem. Uden det bliver opdaget.
Er en Ekstra MEGA hønse mor LOL'
Som har brug for at har en hvis kontrol over hendes tropper LOL
Ang gåeende tog tur så er jeg lidt ambivalent , har selv før rejst 4 timer med tog da vi kun havde to katte og en hund . De tog det fint . Men de var også vant til at rejse med tog flere gange og fra killing. Og kendte også min svigermors hjem fra de var killinger.
Men hvis de ikke kender til lange rejser eller stresser ved bare små tur. Så ville jeg nok synes det var synd.. Og det kan også være meget stressene at komme i et hjem som de ikke kender . Hvis de ikke er vant til det fra små.
Hvor lang tid ?