{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor lang tid
  • #1   5. jul 2008 højst 14 dage er mit bud.

• #2   6. jul 2008 Er det så for tidligt at beholde hende indendørs, jeg har lukket hende inde igår og idag fordi hun er begyndt at blive væk igår var hun væk i 8 timer og den anden dag 6 timer og jeg vil ikke have hun føder udenfor derfor tog jeg hende ind.???????????????? Nu har jeg jeg taget hende ned i vores hyggerum i kælderen hvor der er dejlig køligt og så hun kan få fred og om aftenen kommer hun op igen (jeg lader døren stå åben så hun selv bestemmer hvor hun vil være. Det lader til hun gerne vil være der, synes i det lyder godtnok?

• #3   6. jul 2008 Synes det lyder som en udemærket idé, i hvert fald hvis din misse pige godt kan lide at være der smiley
    Min prinsesse har 10 dage til termin, og jeg er også lidt usikker på om jeg skal holde hende inde .. Vil så nødigt at hun føder udenfor, men hun elsker at være ude, så jeg ved ikke ?

• #4   6. jul 2008 Min tiger er også glad for at være ude derfor er jeg lidt sådan over når jeg nu bare lukker af - jeg synes jo det er synd for hende. Men vil gør det bedste for hende jo.

Kommentér på:
hvor lang tid

Annonce