{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

hmm {{forumTopicSubject}}

Ja vi er løbet tør for tørfoder idag, og jeg har været indlagt til observation for en blodprop og har ikke nået at få det købt idag da jeg kom sent hjem. Har givet hende en portion vådfoder da jeg kom hjem, og nu en dåse tun som hun spiser med velbehag. Er det ikke nok til hun kan klare sig til i morgen når jeg får det hentet?? Det er første gang det er sket for os, og havde regnet med at jeg kunne nå at hente det men har det bare rigtig skidt, så det er lidt træls.. Hun er ikke en som spiser ret meget, men derfor skal der stadigvæk være noget for hende smiley
Håber i vil svare..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hmm
  • #1   1. dec 2010 Hehe, jo... Hun skal nok klare sig indtil imorgen smiley
    Ellers kan du se om i har lidt kylling i fryseren du kan koge til hende... Men ellers skal hun nu nok klare den!

• #2   1. dec 2010 Og god bedring... smiley

• #3   1. dec 2010 Tusind tak for jeres svar, og ja jeg ved vi har noget kød i fryseren hun også kan få hvis det bliver aktuelt.
    Det er noget øv med mig selv, men jeg er i det mindste glad for at være hjemme igen smiley

• #4   1. dec 2010 Hun kan sagtens klare sig til imorgen med det du har givet hende.
    Bare hun har vand, så tager hun ikke skade af at gå nogle timer på sparekost.
    slap du bare af og koncentrerer dig om at få hvilet, så du har overskud til at handle til hende imorgen.
    Og god bedring

• #5   1. dec 2010 Mange tak jeg prøver, men psykisk er det også svært for det tager hårdt på mig hver gang jeg bliver indlagt for det. Har indtil nu haft 6 blodpropper i mine ben, så jeg har konstante smerter i mine ben og kan ikke holde til ret meget smiley Det er rart at være her på kattegalleri og snakke med andre om vores dejlige katte og andre emner smiley
    Tusind tak for jeres svar

• #6   1. dec 2010 Linda- Det er jeg ked af at høre, det må bestemt heller ikke være nemt smiley Men som sagt, så kan hun sagtens klare sig til imorgen... smiley

• #7   1. dec 2010 Det er det heller ikke desværre smiley Tak det er jeg glad for, hun går og smasker og slikker sig om munden og ser i hvert fald heller ikke ud til at lide nogen nød smiley hehe

• #8   1. dec 2010 Hehe, nej de har det ski godt... smiley Så hun overlever, det er jeg ret sikker på!

• #9   1. dec 2010 Det er jeg også ret sikker på at hun nok skal, men kom bare i tvivl om det nu var nok til i morgen, men hun virker mæt og tilfreds og ligger nu i min dyne og hygger sig smiley Dejligt at være hjemme ved min kæreste og dejlige Chili igen smiley
    Hvad laver i på sådan en kold vinteraften som idag??

• #10   1. dec 2010 Ikke så meget, sidder og ser en film med 2katte på skødet lige nu smiley

• #11   2. dec 2010 Hej Linda. Først rigtig god bedring til dig, har selv været der. Jo hun kan sagtens klare sig, så lad være med at have dårlig samvittighed. Det er jo ikke noget du har gjort med vilje. Og sygdom er ingen herre over. Jeg har heldigvis nogle gode naboer, der er lige så tossede kattemennesker som mig, så jeg har lige måtte låne 1 kg af den ene. Heldigvis bruger vi det samme foder.

• #12   2. dec 2010 Linda god bedring til dig. Det må være hårdt. Selvfølgelig klarer hun sig fint til i dag.

• #13   3. dec 2010 Ja det er da noget værre noget. Du skriver 6 bl.prop. og du oplyser du er 24 år????? i din profil.
    Hvis det er rigtigt, så håber jeg inderligt du er ordentlæigt uidret af nogle dygtige læger.
    Tilbage til foderet. Jeg har et lager af foder netop fordi jeg har prøvet at der ikke var mere til alle dyrene.

Kommentér på:
hmm

Annonce