{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.330 visninger | Oprettet:

Kradsetræ - hvilken træsort? {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Jeg går lidt med planer om at bruge et rigtigt træ (fældet selvfølgelig, bor i lejlighed smiley ), som kradsetræ.. Så de både kan klatre og kratte i det. smiley Tænkte på om der;
1: er nogen bestemte træsorter man skal holde sig fra
2: om der er nogen træsorter som er ekstra gode til at agere "kradsebræt" ..

Dejlig dag til alle! Nyd sneen selvom den driller smiley Det er så smukt.

Snehygge fra Line

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kradsetræ - hvilken træsort?
  • #1   30. nov 2010 Jeg kan især anbefale hyld (som vokser som ukrudt mange steder, så det kan du sikkert nemt få gratis, bare for at fjerne det) ellers hassel eller æbletræer. De har dejligt krogede, stærke grene, god fast bark og de er med garanti ikke giftige.
    Hold dig fra nåletræer, flere af dem er giftige, men de indeholder også meget harpiks.
    Birk og pil har meget løs eller sej bark, som hurtigt bliver revet af og så bliver stammen glat og hård.
    Det var sådan lige mine hurtige indskydelser smiley

• #3   30. nov 2010 MieMiv - Tak for rådet! smiley Kan sikkert lokke mine haveglade bedstemødre til at hjælpe mig lidt .. uuh, kommer i tanke om at den ene faktisk er ved at rydde sin have lidt for diverse ting så den bliver nemmere at have med at gøre. Kryds fingre for mig!

Gonzales - ja mener nu også mange hyldetræer er lidt tynde i det, men kunne være meget lækkert hvis man fandt et som havde stået længe nok smiley Det kunne være så flot, og lidt mere sjovt at kravle i vil jeg tro. De kan jo klatre med kløerne der også, de klatredimser man køber, der er det mere kravle.. og hoppe.

Sus - ja tænkte at stille det i et hjørne, og netop som du har gjort, lave en hygge plads deroppe, så de kan ligge der og dronninger smiley

Kommentér på:
Kradsetræ - hvilken træsort?

Annonce