{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De stakkels små
  • #1   29. nov 2010 Nej, du skal da ikke fjerne vandet nu.

• #2   29. nov 2010 De må da gerne få vand? Min søsters hankat er lige blevet kastreret i dag og han måtte altså gerne få vand. De må bare ikke have mad i mavesækken, men vand har jeg aldrig hørt om at de ikke skulle måtte få ;-S

• #3   29. nov 2010 Ja, jeg ville også være mere bekymret for om de bliver dehydrerede. Der er jo længe til i morgen, og hvis de først skal opereres kl 8, 9 10 eller senere....

Natchan - prøv lige at skrive "vand faste" i søgefeltet. Jeg tror altså sagtens du kan give dem en portion mad mere nu, og så lade vandet stå hele natten.

• #4   29. nov 2010 Og så forstår jeg absolut, du synes, det er synd, at de skal undvære mad mange timer. Hvis/når mine katte engang skal i narkose, så må vi opgive at få sovet om natten. 6 timer med tom vandskål vil min Bjarne i hvert fald synes er meget, meget længe.

• #5   29. nov 2010 Men ellers skal det fjernes klokken 4 i nat, og der har jeg ikke tænkt mig at stå op smiley

• #6   29. nov 2010 Okay, men det var dyrlægen der fortalte det over telefon? At det skulle fjernes senest klokken 4.. :-S

• #7   29. nov 2010 Det må vel være maden, dyrlægen har ment skulle fjernes kl 4?
    Så du kan jo godt give dem et måltid mad nu, inden du går i seng, og så lade vandet stå til i morgen.

Håber de kommer tidligt til i morgen. Pøj pøj med det. Husk de skal holdes varme efter narkosen.

• #8   29. nov 2010 Killinger bør faktisk ikke faste mere end 3-4 timer før operation, især pga. deres blodsukker ifm. narkosen.

Vamd skal de have adgang til HELE tiden!

• #9   29. nov 2010 Jeg er et hundrede på at hun sagde vand, men kan være hun mente mad..
    Jeg lader vandet stå så smiley Vi skal ind med dem klokken halv 9 og henter dem først ved 5 tiden..
    Hvordan holdes varme?? De skal direkte ud i en taxa efter, men sker der noget i de 20 sekunder de er udenfor? :-S Åhh jeg er bare nervøs...... smiley

• #10   29. nov 2010 Det er godt nok mærkeligt at dyrlægen siger noget helt andet smiley Det er da ikke særligt betryggende!

• #12   30. nov 2010 Jeg er mildest talt pylret med narkose, så forstår bestemt godt, du er nervøs. Men det skal nok gå godt smiley Selve operationen er jo hurtigt overstået.
    Læg uldtæppe (eller uldtrøje) i transportkassen, og skru op for varmen derhjemme, så der er dejlig varmt, når I kommer hjem igen. Og lad dem putte et lunt sted til de er på benene igen.

• #13   1. dec 2010 Natchan - håber det gik godt i dag. Vi får vel en opdatering...

• #14   1. dec 2010 Det gik godt tror jeg smiley
    De fik mad indtil klokken halv 3 om natten, og vand hele tiden! smiley
    Da de kom hjem, var de selvfølgelig helt ved siden af sig selv, men allerede friske om aftenen smiley Så det var rigtigt godt tror jeg.. Men ventetiden var forfærdelig!!

• #15   3. dec 2010 Jeg tror gerne, at ventetiden var forfærdelig! Dejligt at det er vel overstået smiley

Kommentér på:
De stakkels små

Annonce