{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

Åh de stakkels katte... {{forumTopicSubject}}

Puha, så kom dagen i går, hvor både Bette og Østen skulle neutraliseres. De blev afleveret kl.9.45 og blev tjekket begge 2. Begge fik en vaccination og begge missere var perfekte af stand. Specielt Østen, som åbenbart er meget stor og veludviklet af sin alder. Han vejer 5,1 kg. i en alder af 7 mdr. mens Bette ikke vejer mere end 3,9 kg.

Må indrømme det var hårdt at forlade dem. Jeg hader vist dyrlægen lige så meget som dyrene gør. hihi.

Vi hentede dem igen kl.17.40 og sikke et syn. Puha, var lige ved at begynde og hyle. Begge katte var helt væk, og blanke i blikket. Det var grusomt at se. Det værste jeg ved, er når mine dyr ikke har det godt. Da vi kom hjem med dem, og fik dem lukket ud i soveværelset, for at de kunne få fuldstændig ro for både os og hunden, gik de ind i dørkarmen og væltede rundt begge 2. Hulk.
De blev inde i soveværelset i nat og begge katte sov oven på mig. Så jeg fik ikke selv meget søvn. Var minimum oppe en gang i timen, for Østen kunne ikke finde ro og bette brækkede sig. Stakkels katte.
Men de har det meget bedre nu. Østen er næsten frisk, mens Bette bare vil sove. Så det får hun lov til.
Mors små dyr. Når de piver, så hyler jeg med.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh de stakkels katte...
  • #1   18. dec 2007 Kan godt forstå at det ikke er rart at ens dyr have det sådan, jeg har heldigvis aldrig oplevet dette, da vores Snow var sterialiseret da vi fik hende.

Men jeg er nu sikker på at de bare skal have lidt tid til at komme sig. Dog vil jeg tage kontakt til dr. dyr, hvis det fortsætter med opkast m.m.

Kan helt klart godt forstå dig!

• #2   18. dec 2007 Det var i grunden på grund af Bettes opkast jeg tog kontakt til dyrlægen, men så kunne han jo lige så godt få begge katte over og få dem henholdsvis kastereret og steraliseret. Men han sagde at der ikke var noget med Bette, og at jeg ikke skulle bekymre mig om det at hun kaster op, med mindre det står på i længere tid. For hun så rigtig godt ud... Slet ikke syg på nogen måde.

Kommentér på:
Åh de stakkels katte...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce