{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

Senitive Stomach foder {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har efaring med Sensitive Stomach tørfoder fra Hills eller RC?

Er dette noget man kan give en kat hvis mave er okay og hvad med alder på katten? Ved der står 1-6 år på Hills', men er det dårligt at give det til katte der er ældre?

Synes der er så meget foder - total jungle - så derfor spørger jeg lige om råd.

(har brugt søgefunktionen, men fandt ikke lige svar på det jeg spørger om)

smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Senitive Stomach foder
  • #1   29. nov 2010 PS:

Grunden til jeg spørger om det kan gives til en kat med "normal" mave er fordi vi har 2 katte

• #2   29. nov 2010 Ja det kan det sagtens. Der er ikke noget der direkte er skadeligt i noget af det for nogen af kattene. Jeg kan kun anbefale dig at prøve dig frem. Det med alder er oftest fordi ældre katte ikke er så aktive mere og der så måske kan opstå et problem med at katten tager på i vægt. Men jeg ville prøve. Du skulle kunne se om det gør nogen forskel i løbet af 2-4 uger. Vægtforøgelse måske lidt længere

• #3   29. nov 2010 Ah okay, mange tak for det, det er rart at vide. Man får så mange ting at vide, så ved aldrig hvad man skal forholde sig til.

Men det vil jeg gøre smiley Tak, Marianne.

• #4   30. nov 2010 hej Ditte smiley

det er ingen problem, vi har osse haft det stående en længere periode da vi havde en kat som var meget sensibel efter en stor mave operation, de andre havde ingen problemer med foderet smiley

Kommentér på:
Senitive Stomach foder

Annonce