{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.690 visninger | Oprettet:

Grim grim lungebetændelse {{forumTopicSubject}}

Min stakkels lille kat Perle, begyndte pludselig tidligere idag at hoste rigtig voldsomt og der kom gult slim op..
Så vi tog selvfølgelig hurtigt til dyrlægen og vi fik afvide at hun havde en voldsom lungebetændelse og hun fik noget penicilin.. Men det er godt nok ikke rart at se på hun hoster sådan og der er bare ikke rigtig noget man kan gøre.. smiley
Dyrlægen har jo gjort det hun kunne og det bliver jo sikkert også bedre, men er der nogle af jer der har oplevet det? Altså hvor længe der går osv?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grim grim lungebetændelse
  • #2   20. nov 2010 Hej Jesper,

Mange tak for svaret, jeg kan desværre ikke se nogen fremgang, nærmest det modsatte, som min kæreste udtrykker det lyder hun lidt som Darth Vader når hun trækker vejret smiley

Men som du siger må jeg jo bare vente og håbe på det bedste og ellers ringe igen..

• #3   20. nov 2010 Nej det er aldrig rart når katten er syg. Men det er godt at du har været ved dyrlægen og ikke ventede. Som Jesper skriver, så giv det til mandag, er der ikke en tydelig bedring så ringe til ham/hende igen, for så er det muligt den skal have noget andet penicilin.

God bedring med hende

Kommentér på:
Grim grim lungebetændelse

Annonce