{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.172 visninger | Oprettet:

Naturlegetøj (jekas) {{forumTopicSubject}}

Jeg har set at der er nogle herinde der har bestilt kaninører etc fra jekas. Jeg har set på de forskellige ting derinde, bl.a minkhalen, ørerne, kaninfødder etc. Men hvad er godt for katten at få, hvad gider de at lege med af disse ting?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Naturlegetøj (jekas)
  • #1   18. nov 2010 Det er forskelligt fra kat til kat hvad de vil lege med smiley

• #2   18. nov 2010 Jeg er een af dem der bestiller meget fra Jekas, da mine katte er vilde med det. Jeg har noget af det hele og det er meget forskelligt fra kat til kat, hvad deres favorit er. Men jeg vil helt klart anbefale dig kaninpoterne og ørene. Alt efter hvor store dine katte er, skal du tænke på at fx rævehalerne er noget store og kan virke overvældende. Der vil jeg i stedet anbefale minkhale eller vaskebjørn. Men jeg vil helt klart anbefale dig at ringe til dem, hvis der er noget du er i tvivl om, de er rigtig flinke til at hjælpe

• #4   18. nov 2010 Mine har kanin øre og fødder der fra, det er det bedste legetøj de har! De elsker det!
    Og ørene er rigtig gode til deres tænder, de spiser dem nemlig smiley

• #5   18. nov 2010 Jeg har prøvet kanin ører og poter... Poterne er et hit hos den lille, men ører er slet ikke interessante hos nogen af dem... Pusser gider ingen af dem...

Kommentér på:
Naturlegetøj (jekas)

Annonce